1) Voor dit soort vragen is het vaak handig om in de on-line catalogus van de firma Tuynder te kijken. Ga naar
www.tuynder.nl, kieas catalogus en dan achtereenvolgens:
ALFAROMEO - 145 - 145 M.Y. 99 (1999-2000) - 1800 T.S.16V - VOEDING EN AFVOER - UITLAATDELEN EN KATALYSATOREN + TOEBEHOREN
(als dat het juiste type is tenminste, anders andere keuzes maken. Directe link is geloof ik niet mogelijk, dus maar even zo.)
Op het plaatje kun je duidelijk zien waar de lambdasonde zit, het is nummer 2. In de lijst noemen staat echter "2 KLEP ELEKTRISCH", dit soort zaken kom je helaas vaker tegen, de catalogus is volgens mij automatisch uit het italiaans vertaald.
2) en 3) kan ik niet goed genoeg voor je beantwoorden. Prijs kun je bij tuynder opvragen of je kijkt op
www.hbase.nl. Als je het op die laatste vind kun je hem ook bij de meeste automaterialenzaken halen/bestellen. Prijs kan dan weer meevallen, je krijgt vaak korting op die prijs, maar er komt natuurlijk nog wel BTW bij. Voor alfa onderdelen kun je vaak het goedkoopst terecht bij tuynder, maar verder kijken kan soms lonen.