Komaan Jef lot 'm ronken : bij Herentalseweg 38a gaon we ni riclameren !

De Jef zal er ies een lap oep geve sèHeilah David, baozeke ni teveul van awen tak maoken hè![]()

Oep zuuk nor een "green card" ??
![]()
![]()
![]()

koppeling zit los![]()
koppeling en hardy s en bakrubbers hebben het overleefd.
de V6 leeft weer helemaal![]()
![]()
bedankt voor de tips

Die is interessant......... Persoonlijk heb ik nog nooit gehoord van een d-riem, die tandjes overslaat bij een 12V V6 met de originele hydrolische ONTspanner. (hoe hoger de oliedruk, hoe lager de riemspanning zeg maar) Jij wel? Des te meer bij de latere mechanische spanners.Nu kwam je goed weg maar starten met aandrijving erop met een (oud type) oliedrukkende distributiespanner had degelijk wel een gevolg kunnen hebben!
(niemand die dat opperde?) Paar tandjes overslaan was niet ondenkbaar geweest....

We gaon is ne cursus plat Geels mutte geve pesies want da is hie toch ni hiejelemaol zjust ...De Jef zal er ies een lap oep geve sèHeilah David, baozeke ni teveul van awen tak maoken hè![]()

Ej makker, ik zen wel van tstat hé, nie van Geel !!!We gaon is ne cursus plat Geels mutte geve pesies want da is hie toch ni hiejelemaol zjust ...De Jef zal er ies een lap oep geve sèHeilah David, baozeke ni teveul van awen tak maoken hè![]()
Komaan Jef lot 'm ronken : bij Herentalseweg 38a gaon we ni riclameren !![]()

amai ni, we wijken wul e bitje af van't topic...Ej makker, ik zen wel van tstat hé, nie van Geel !!!We gaon is ne cursus plat Geels mutte geve pesies want da is hie toch ni hiejelemaol zjust ...De Jef zal er ies een lap oep geve sè![]()