Speeder

Re: RE: Niet starten 75 TS na wisselen chip

za jul 05, 2008 01:08

ik denk heel wat anders, je hebt de squadra chip eruit gehaald maar je bent het voetje vergeten...
met voetje en die andere chip start hij ook niet :wink:
De welbekende kopieerbeveiliging van SquadraTuning ;) Deze vlieger gaat trouwens niet op, omdat deze auto wel gewoon start. Tijdens het rijden doen zich pas de problemen voor...

wims
Guru
Guru

RE: Niet starten 75 TS na wisselen chip

ma jul 07, 2008 21:57

Nee, dat voetje ben ik dus vergeten.... :oops: (auto start nu niet.....startte wel met de Squadra chip, maar viel dan af en toe stil). Afijn, aangezien de chip van Stephan toch gecheckt moest worden hebben we besloten de computer met de huidige chip en die van Squadra in een pakketje naar Nunspeet te sturen. (We= Goos van Pelt en ik).

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Niet starten 75 TS na wisselen chip

ma jul 07, 2008 22:17

Nee, dat voetje ben ik dus vergeten.... :oops: (auto start nu niet.....startte wel met de Squadra chip, maar viel dan af en toe stil). Afijn, aangezien de chip van Stephan toch gecheckt moest worden hebben we besloten de computer met de huidige chip en die van Squadra in een pakketje naar Nunspeet te sturen. (We= Goos van Pelt en ik).

groetz, wims
Ga je nou volgende keer wel mn raad opvolgen en er dus af blijven als je t niet snapt...? :twisted: :wink: :wink:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Andretti Molletti

ma jul 07, 2008 23:21

ojee ojee.... en zit er wel benzine in??? :twisted:

:wink: :lol:

wims
Guru
Guru

di jul 08, 2008 10:49

Hee, das een goeie Dre! Mwah, zover is de dementie nog niet toegeslagen hoor... :wink:
Maar Goos heeft de chip gemonteerd; als ik dan de chip zelf eruit moet peuteren en ik word dan niet geattendeerd op dat groene dingetje tsja....How could I know? Picobello BV maar bellen volgende keer (zie Youtube).

Het zal allemaal wel goed komen.

groetz, wims

Andretti Molletti

di jul 08, 2008 10:55

Al doende leert men....
In mijn tijd keek mijn moeder mee... die begreep er de ballen van dus ik kon fouten maken.. 8)
Nu (in jouw tijd haha) kijkt via internet de hele wereld mee... tja als je dan een fout maakt.... :lol: :lol:

leer je er gelukkig nog steeds van :wink:

wims
Guru
Guru

wo jul 16, 2008 13:48

Gisteren een andere chip van Squadra ontvangen. Rap de accu even aan de Ctek gehangen en vanmorgen de zaak weer gemonteerd. Kon meteen even proefrijden want de rode juul moest geschorst worden en het postkantoor zit hier niet om de hoek. Bwah, wat rijdt zo'n 75 walgelijk lekker...
Dat gevoel heb ik echt even gemist. Squdra Tuning, :thumbs: bedankt voor de snelle service.

groetz, wims

Terug naar “Algemene Technische vragen”