Inderdaad geen goedkope auto om te rijden en te onderhouden. Hou het onderstel in de gaten als al gezegd draagarmen.
Foto's al hier of op het 916 forum geplaatst van je nieuwe bella?
gr Rene
Gewoon afspraak maken bij EPS. Kost je een flinke duit, maar je hebt er wat leuks voor terug. Bovendien heb je geluid redelijk in eigen hand wat je wil.Het geluid vind ik beetje te braaf
2.0 V6TB blok is sterk, maar de rest van de auto krijgt er veel te verduren. Een V6 TB is in mijn optiek NIET geschikt voor dagelijks gebruik. Dan kun je beter een 3.0 V6 24v op gas nemen.Ik ben ook druk op zoek naar een mooie en nog originele 916 gtv. Dit komt omdat mijn vrouw na een weekje in de 156 2.4 jtd me vertelde dat ik maar een andere auto moest gaan zoeken omdat de 156 vanaf nu van haar was...
Er moet gas in komen omdat ik 220 km per dag rij.
Maar zit me suf te piekeren of dat gewoon en een TSje moet zijn.
Die blokken lijken me erg onbetrouwbaar. Ook hoor ik steeds meer verhalen over de onverwoestbaarheid van de 2L TB.
Maar ja, dan weer gecombineerd met gas.....
Er staat er nog 1 op mobile, gas zit er net in. En dat spreekt volgens mijn zwarte zijde weer boekdelen
Kijkmaar
Dan is het op zich wel te doen...mijn ervaring is dat koppeling en stuurinrichting (draagarmen) het bij stadsverkeer zwaar hebben. Als je veel file onderweg hebt, dan hou ik het bij mijn negatieve advies. Koppeling gaat snel kappot in mijn ervaring.Mijn angst is het olie verbruik met alle mogelijke krukaslagerschade tot gevolg.
Je weet nooit bij een gebruikte wagen hoe nauwkeurig men het oliepijl in de gaten heeft gehouden.
Er kunnen dus zelfs bij de mooiste wagen hele vervelende verrassingen naar voren komen...
Waardoor is de V6TB niet geschikt voor dagelijks gebruik... Ik ga snelweg op, en 110Km verder snelweg af...
Ben ik ook benieuwd naar?Mijn angst is het olie verbruik met alle mogelijke krukaslagerschade tot gevolg.
Waardoor is de V6TB niet geschikt voor dagelijks gebruik... Ik ga snelweg op, en 110Km verder snelweg af...