Mijn naam is Jeroen, ik woon in Ede, ik ben 21 jaar oud, en ik heb een hele lieve vriendin... blablabla
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Nu waar t om gaat.... Het Alfa virus heeft ook mij in zn greep... Dit komt simpelweg omdat mijn vader altijd (lees lang) alfa heeft gereden.. Verschillend 75's 155's en 156's
(nu een 156sw 2.4jtd) Dan word je vanzelf een beetje verliefd op het merk..
Toch was mijn eigen eerste auto geen alfa.. (niet genoeg geld om wat moois voor te kopen) En de 2 voorafgaande auto's kwamen (goedkoop) op mijn pad.. Subaru Mini Jumbo, en n Hyundai Scoupe '94

jaartje geen school gedaan(wegens verkeerde studiekeus, waar ik nog steeds mee worstel trouwens.. maar dat terzijde) en gewerkt dus wat meer financiele ruimte om n goeie 75 aan te schaffen.. had het internet afgespeurd en her en der wezen kijken.. maar toch geen geschikte gevonden... tot ik bij toeval een witte 75 1.8 bij Auto Heida te Bennekom zag staan... gelijk wezen kijken.. en oeewww

Heb er nu bijna 3000km's opzitten... en met veel plezier..
Binnenkort word er stuurbekrachtiging ingebouwd (door Bralfa).
De roestplekjes zijn netjes weggewerkt.. nu alleen nog n laagje verf over de voorbumper... (steenslag) En hij kan er voorlopig weer tegenaan!
En in augustus gaan we ermee naar Frankrijk.. *ritje v 1000km
Binnenkort maar eens een mooi plekje opzoeken en de goeie camera v mijn broertje lenen... en n paar mooie plaatjes schieten...
Dus de foto's komen eraan...