Na 5 dagen sleutelen

zit de boel er dan toch eindelijk onder
Veel tegenslag gehad, niet zozeer met het loskrijgen van bouten maar wel met: een wieldraagarm waarvan de schroefdraad dol draaide (opgelost met een bout), rubbers versleten die niemand op voorraad heeft, veerspanners die de boel beschadigen, remblokje verkeerd gemonteerd
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
daardoor de schijf naar z'n grootje. Enz.
De auto is iets lager komen te liggen dan met het sportpakket, maar nog wel op een mooie hoogte. Stuurt erg strak. Demping en vering is niet stug, in vergelijk met het sportpakket dat er al onder zat, ik had erger verwacht. Best wel lekker zo
Het enige dat nog opgelost moet worden is wat geklapper in de voortrein (stabi rubbers, de stabi kan gemakkelijk hen en weer dus zit niet meer goed opgesloten), en achter piept-ie in z'n veren, ik vermoed ook de stabi, rubbers zien er wat uitgeslagen uit. In de auto merkbaar als getik/rammel tijdens het wegrijden, net alsof er een schroef niet vast zit.
De onderste bevestigingsbout van de schokbreker (waar de wieldraagarmen aan zitten) is met het juiste moment aangetrokken met de wielnaaf op de juiste hoogte (i.v.m. verdraaien rubber bus). Moet ik de bouten aan het aluminium deel ook lossen en vastzetten? Deze beïnvloeden toch de sporing? Graag advies