Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: gasklep positie sensor?

zo jun 22, 2008 14:39

We zullen een standbeeld laten oprichten om je memorabele prestatie te gedenken, goed?
Afbeelding

om 19:51 uur doe je jouw topic openen met een vraag en vervolgens kick jij je topic na 19 minuten later al omhoog door een oplossing te "eisen"
ik wil dat iemand mij de oplossing geeft:P :evil:
Nou weet niet, maar over het algemeen word dit op geen enkel forum gewaardeerd.

Geintje moet op zich kunnen op zijn tijd, heb ik geen enkele moeite mee.
Je krijgt antwoorden op je vragen in welke richting je het kan zoeken, oke met een knipoog en een beetje getrol. Maar hier heb je min of meer wel zelf om gevraagd. Blijkbaar zint dat je niet, waarm open je dan dit topic met je vragen, als je het een soort van beter weet :?: Succes met je reparatie dan maar..... [-(

Groetjes,
Marc
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Andretti Molletti

RE: gasklep positie sensor?

zo jun 22, 2008 15:42

ECHTE managers verdienen genoeg om het euvel te laten maken... vieze handen is niks voor jou en een BIJTEL??

is dat maja de bij met een GSM?? :twisted:

He bah... managers in techniek??? moet niet erger worden hier!!!! :wink:

(PS er zijn ook goede managers... bla bla bla disclaimer ;) )

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jun 22, 2008 21:16

hmm volgens mij lees je ook niet echt het topic hij begon gelijk bijdehand te doen , maarja ik zeik neit ik zeg wat ik van hem vind, op het net is het altijd maar roepen wat je vind terwijl in het echt is het allemaal kak en nerd en scheiterd, ik ben italiaan en alfa's zitten in me bloed veel plezier op de camping met je welpies
kerel, denk dat je dan op een verkeerd forum zit met dit soort uitspraken.... als je iemand niet serieus neemt reageer dan gewoon niet dit forum is altijd gezellig en rustig. en als jij VIND dat je hier alles moet en kan roepen zit je hier dus duidelijk verkeerd. en wat je bloed betreft ik zou nog maar eens een test laten doen.....
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo jun 22, 2008 22:17

Dit forum is overigens hard toe aan een spellingscontrole.
Gewoon allemaal Mozilla Firefox downloaden en installeren (zit spellingscontrole in)

Sorry voor de off-topic :mrgreen:
It's not easy, being green (kermit)

italianivan

ma jun 23, 2008 18:59

hmm volgens mij lees je ook niet echt het topic hij begon gelijk bijdehand te doen , maarja ik zeik neit ik zeg wat ik van hem vind, op het net is het altijd maar roepen wat je vind terwijl in het echt is het allemaal kak en nerd en scheiterd, ik ben italiaan en alfa's zitten in me bloed veel plezier op de camping met je welpies
kerel, denk dat je dan op een verkeerd forum zit met dit soort uitspraken.... als je iemand niet serieus neemt reageer dan gewoon niet dit forum is altijd gezellig en rustig. en als jij VIND dat je hier alles moet en kan roepen zit je hier dus duidelijk verkeerd. en wat je bloed betreft ik zou nog maar eens een test laten doen.....
praatjes maker ik denk dat je nog nooit in italie bent geweest
ik reageer wanneer ik wil , en wat me bloed betreft kom het maar controleren piet

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jun 23, 2008 19:20

je mag denken wat je wilt. en wat mijn reis agenda betreft zit je er redelijk naast....

en "piet" zo noemen bekende en vrienden me....

succes met je 33.
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Alfa155
Full Member
Full Member

ma jun 23, 2008 19:30

en een slot dan maar..

antwoord is gegeven.. als er iemand nog vragen heeft... u weet de weg...
GTV 2.0 16v

Terug naar “Algemene Technische vragen”