Weet je dat héél zeker....oefening baart kunst
Groetjes,
Marc

hier noemen ze dat een sloper............ een monteur met hamer en bijtel

Groetjes,
Marc
klopt ben ook manager dus veel hoef ik niet te doen "blijven de alfa's gespaard"hier noemen ze dat een sloper............ een monteur met hamer en bijtel

Oh jee, managers die zich met techniek gaan bemoeien, dat verklaart het wel allemaal he?
zie jij het maar voor mekaar te krijge met je 20steOh jee, managers die zich met techniek gaan bemoeien, dat verklaart het wel allemaal he?

We zullen een standbeeld laten oprichten om je memorabele prestatie te gedenken, goed?zie jij het maar voor mekaar te krijge met je 20steOh jee, managers die zich met techniek gaan bemoeien, dat verklaart het wel allemaal he?
Been there, done that, inderdaad met m'n 20e al. Doet je auto het nou al?zie jij het maar voor mekaar te krijge met je 20steOh jee, managers die zich met techniek gaan bemoeien, dat verklaart het wel allemaal he?
Die indruk wek je niet bepaald, je zit de hele tijd maar op dit topic te reageren. Cursusje PRINCE2 dan maar?maarja heb weinig tijd

Lekker sympathiek bezig. WhizzMan heeft je fatsoenlijk proberen te helpen dus wat is nou eigenlijk je probleem? Geintje moet kunnen, en zeker als je zelf een beetje wil provoceren moet je niet zaniken als je de bal terugkrijgt.ja ik werk niet op zondag,maar ja je bent echt een bijdehand ventje irritant mannetje ik ga er nu niet meer op reagere lolbroek

Zijn dit geen fatsoenlijke tips dan? En verder zoek je het maar lekker uit natuurlijk.Pff... het is hier de wegenwacht niet hoor. Gaat je luchtmassameter wel soepel? Geen valse lucht? er zitten 4 slangetjes op het tussenstuk na je stationairregelaar naar je inlaatspruitstuk, zijn die niet gescheurd/uitgedroogd?