ik bijt het spits af
150m2

foto van de 75 in de deur openingmiddenpunt van mijn schuur jammer dat de deur in het midden aan het lange deel zit maar ja beter als niks

daar heb je wel gelijk in..... dat is wel jammer leek me wel leuk, te zien waar iedereen zijn hobby uitvoerd...Pieter,leuk topic maar wellicht niet iets voor een openbaar forum??
Je weet nl niet wie er allemaal meelezen die 'minder eerlijke'bedoelingen hebben met je spullen en auto's....
![]()
Andres kan ik het adres, de tijden dat hier niemand is en code van het alarm er ook direct bijzetten...?![]()
![]()
Grtz,fRank
Ben ik niet met je eens. Er staan tot op heden alleen foto's van de binnenkant van een stalling. Niemand heeft toch enig idee waar dat is dan? Of kun jij aan de binnenkant van een garage meteen zien waar deze ligt in Nederland?Pieter,leuk topic maar wellicht niet iets voor een openbaar forum??
Je weet nl niet wie er allemaal meelezen die 'minder eerlijke'bedoelingen hebben met je spullen en auto's....
![]()
Andres kan ik het adres, de tijden dat hier niemand is en code van het alarm er ook direct bijzetten...?![]()
![]()
Grtz,fRank
Ben ik niet met je eens. Er staan tot op heden alleen foto's van de binnenkant van een stalling. Niemand heeft toch enig idee waar dat is dan? Of kun jij aan de binnenkant van een garage meteen zien waar deze ligt in Nederland?Pieter,leuk topic maar wellicht niet iets voor een openbaar forum??
![]()
![]()
Grtz,fRank
Ik moet er 50m voor lopen...Ben ik niet met je eens. Er staan tot op heden alleen foto's van de binnenkant van een stalling. Niemand heeft toch enig idee waar dat is dan? Of kun jij aan de binnenkant van een garage meteen zien waar deze ligt in Nederland?Pieter,leuk topic maar wellicht niet iets voor een openbaar forum??
![]()
![]()
Grtz,fRank
ook dat is waar de meeste hebben hun schuur ook niet op hun thuis adres denk ik.... ik moet er 20 km voor rijden
Ik moet er 50m voor lopen...Ben ik niet met je eens. Er staan tot op heden alleen foto's van de binnenkant van een stalling. Niemand heeft toch enig idee waar dat is dan? Of kun jij aan de binnenkant van een garage meteen zien waar deze ligt in Nederland?
ook dat is waar de meeste hebben hun schuur ook niet op hun thuis adres denk ik.... ik moet er 20 km voor rijden
Grtz,fRank