Zit er netjes uit, met de grote plaat leid je de krachten mooi in. Mag best lomp zijn, massa toename is nog steeds gering tov een dion as.
Zou alleen wat meer lassen verwachten, foto is wat onduidelijk.

Zit er netjes uit, met de grote plaat leid je de krachten mooi in. Mag best lomp zijn, massa toename is nog steeds gering tov een dion as.

Evt. met een aantal mensen een serie laten lasersnijden...Hoeft niet te veel te kosten...

Das dus al 2 setjes... wie volgtEvt. met een aantal mensen een serie laten lasersnijden...Hoeft niet te veel te kosten...shoot ook al door mijn hoofd

3 setjesDas dus al 2 setjes... wie volgtEvt. met een aantal mensen een serie laten lasersnijden...Hoeft niet te veel te kosten...shoot ook al door mijn hoofd

Nou, wil er toch mijn eigen draai aan geven.... de 24mm spoorverbreder is me wat veelConstructeurs manco, eigen bedachte dingen zijn altijd veeeeeel beter3 setjes

Niet zo bekend mee,is de remmen van een 155 achter dan geen makkelijker optie? is evt ook APK bestendig ivm met handrem....

Geen goed idee!!!! Zijn van die fijne zwevende klauwen die als je niet wekelijks je handrem gebruikt vast gaan zitten. Als je naar zo'n conversie wilt kijken dan heb je volgens mij niet echt een race toepassing voor ogen. Op de weg heb je echt zat aan de remmen aan de bak! (my 2 cents) Wil je er toch aan... pak ze dan van een non ts 164 heb je tenminste gewoon 5x98 steek schijven.Niet zo bekend mee,is de remmen van een 155 achter dan geen makkelijker optie? is evt ook APK bestendig ivm met handrem....
plaatje/foto 155 achterklauw graag

Niet iedere openbare weg is zomaar een openbare weg, voor mijn toepassing is een handrem en apk must.Op de weg heb je echt zat aan de remmen aan de bak! (my 2 cents)

als jij het laatste type klauwen pakt zitten ze echt niet zomaar vast in ieder geval minder snel als orgineel transaxel.Geen goed idee!!!! Zijn van die fijne zwevende klauwen die als je niet wekelijks je handrem gebruikt vast gaan zitten. Als je naar zo'n conversie wilt kijken dan heb je volgens mij niet echt een race toepassing voor ogen. Op de weg heb je echt zat aan de remmen aan de bak! (my 2 cents) Wil je er toch aan... pak ze dan van een non ts 164 heb je tenminste gewoon 5x98 steek schijven.Niet zo bekend mee,is de remmen van een 155 achter dan geen makkelijker optie? is evt ook APK bestendig ivm met handrem....
plaatje/foto 155 achterklauw graag

voor merdere denk ik.... en waarom zou je je straat auto niet kunnen verbeteren?Niet iedere openbare weg is zomaar een openbare weg, voor mijn toepassing is een handrem en apk must.Op de weg heb je echt zat aan de remmen aan de bak! (my 2 cents)