Hallo, volgende mails kreeg ik binnen via de mailbox. Ik hoop dat niemand me dit kwalijk neemt maar ik verkies het forum,
kwestie van deze achterremoplossing open te stellen voor kritiek en/of verbeteringen.
Hallo,
voor zo'n cheap ass aanpassing aan de remmen ben ik wel te porren
Voor alsnog aan de voorzijde geen remproblemen. Maar de achterkant fikken de remblokken er constant uit.
Als je mij de dxfjes kunt sturen hou ik mij aanbevolen. Ondersteund door wat foto's is helemaal mooi.
Waarom aan de voorzijde bmw schijven. (icm originele brembo remklauwen)???
Alvast bedankt voor reaktie. Bas to_basko@planet.nl
Beste Lemans,
Bedankt voor de uitleg van de aanpassing van de achterremmen.
Je vertelde dat je dxf's had voor de delen die je verder nodig hebt.
Kun je me deze mailen.
Mijn email is: r.p.reinders@home.nl
Voor Bas en Rob
De schijven van de BMW dienen om op de achteras te monteren ter hoogte van de velgen ( niet op de vooras dus...)
De ombouw datteert van 2003, dus al enkele generaties PC's geleden. Stel dat ik de dxf's niet terug vind teken ik ze gewoon opnieuw.
Het leuke is dat er hier nog een omgebouwde as op zolder ligt, ik kan er morgen wat foto's van nemen en de die al naar je toe sturen.
Ik was van plan om een nieuwe as te bouwen met aangepast camber, dit gebeurt bij voorkeur
voor het vastlassen van het montagestuk voor de klauwen.
Leuk zou zijn als er iemand wat foto's of tekeningen bij dit onderwerp kan posten.... of mij uitleggen hoe ik dat moet doen