@Martinos....ja, man, ik ben blij met die wielen
ik hoop niet dat je daar al te veel van mee krijgt.....

opkrikken blijf ik vreemd vinden, de auto zonder vpb heeft krachten op de plek zoals de auto op zijn wielen staat en niet als hij in de lucht hangt, monteer je dan een vpb als je de auto opkrikt dan verander je de plekken waar krachten opkomen
of is dit een hele vreemde gedachte??
Het opkrikken stond bij mij zelfs in de handleiding vermeld en de veerpootbrug is bij mij door mijn hele 33 collectie meeverhuisd, bij elke 33 was het het geval. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, zo staat de verbinding direct onder spanning na het zakken van de auto. Overigens is het een minimaal verschil (tussen opgekrikt en op de wielen), denk dus niet aan een cm maar aan ca een mm, of minder.[Als je de auto opzal krikken en hij past dan wel dan is dit een slechte zaak
Misschin inverband (Zwakke carrosserie)

Lijkt mij dat je extra stevigheid wil brengen in de constructie tussen de veerpoten. Op het moment dat je dat probeert wanneer er al druk naar binnen staat, gaat dat nooit lukken, de druk staat dan immers op het deel dat daar niet naar wens mee om gaat. Oftewel, stevigheid aanbrengen op het moment dat ze verder uit elkaar staan, zodat de veerpootbrug het meeste (cq. al het) werk doet en je overbrugt de "zwakke" schakel.opkrikken blijf ik vreemd vinden, de auto zonder vpb heeft krachten op de plek zoals de auto op zijn wielen staat en niet als hij in de lucht hangt, monteer je dan een vpb als je de auto opkrikt dan verander je de plekken waar krachten opkomen
of is dit een hele vreemde gedachte??
uhm vreemd, want bij mijn collectie 33's ging het altijd zonder opkrikken (behalve bij de zwarte 33 QV S, maar dat kwam door mijn eigen modificatie's die lekker onzichtbaar onder de stabi zatenHet opkrikken stond bij mij zelfs in de handleiding vermeld en de veerpootbrug is bij mij door mijn hele 33 collectie meeverhuisd, bij elke 33 was het het geval. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, zo staat de verbinding direct onder spanning na het zakken van de auto. Overigens is het een minimaal verschil (tussen opgekrikt en op de wielen), denk dus niet aan een cm maar aan ca een mm, of minder.[Als je de auto opzal krikken en hij past dan wel dan is dit een slechte zaak
Misschin inverband (Zwakke carrosserie)