Een Giulietta SprintHuub Stapel reed in Amsterdamned in 1 of andere oude jaren '50 of jaren '60 Alfa. In ieder geval een zeldzame.
Een Alfa Romeo 1300 Giulietta Sprint (1963) that is...Huub Stapel reed in Amsterdamned in 1 of andere oude jaren '50 of jaren '60 Alfa. In ieder geval een zeldzame.
Deze dus :Een Giulietta SprintHuub Stapel reed in Amsterdamned in 1 of andere oude jaren '50 of jaren '60 Alfa. In ieder geval een zeldzame.
Was daar nou altijd het logo van de kont of leek dat maar zo?wij zien die ook graag
maar we zijn niet zo actief (lees : kundig ) op internet
![]()
iemand die de intro van Grijpstra en de Gier op dit forum kan zetten ?
Die heeft destijds nog een beste tijd bij Jonker Auto's in Hoevelaken te koop gestaan, herinner ik me. Ik vond de prijs echter alleszins redelijk.YES : onze G.T.V. 3,2 V 6 Azzurro Nuvola uit 2003,
(die we hebben gekocht in 2006)
is te zien in de intro van de TV serie Grijpstra en de Gier
Auto is van 30 juni 1955.Een Alfa Romeo 1300 Giulietta Sprint (1963) that is...Huub Stapel reed in Amsterdamned in 1 of andere oude jaren '50 of jaren '60 Alfa. In ieder geval een zeldzame.
[NR-79-VX]
...en ze rijdt nogsteeds rond!
Dacht even....da's onze vorige 156......Gisteravond in de film Amazones een mooie rode 156 met grote spoiler op
de kofferbak.