Je moet de 2 afdek panelen aan beide zijden van de tunnelconsole, die tapijt-beklede dingen die van stoel tot achterin de voetenruimte lopen, loshalen. Deze zit aan de bestuurderszijde met 2 parkers vast, aan de bijrijderszijde met 3.
Als je die los hebt vind je precies waar je de pijltjes getekend hebt, aan beide zijden de 2 schroeven die de tunnelconsole aan de middenconsole vasthouden. De tunnelconsole zit zelf met 2 inbus schroeven vast, eentje onder de asbak en eentje onder het plaatje van de koplamp hoogteverstelling (en evt de bediending van het schuifdak).
De middencosole zit vervolgens vast met 2 schroeven onder de 3 draaiknoppen, die kan je idd er zo aftrekken, en met 2 (dacht ik) schroeven onder/achter het bovenste luchtrooster. Om het luchtrooster te verwijderen moet je de roosters horizontaal draaien (dat kan zonder schade) en dan zitten er 4 plastic nokjes die achter het dashbord vastgrijpen. Die subtiel wegbuigen en dan heb je het luchtrooster los en zie je de schroeven.
De verlichting van de knoppen bestaat uit 2x een
t5 1.2w lampje, en pas op; de snoertjes zijn idioot kort -de middenconsole kan je ~10cm naar voren trekken voordat die 2 snoertjes te kort zijn. Dus niet als een dolle gaan trekken
Succes en zoek eventueel ook ns op het 916 forum (
http://www.alfa916register.nl )
Groeten
Martijn