Wie heeft er van deze tentoonstelling gehoord of er over gelezen?
Mijn zus bracht deze poster voor mij mee, vind 'm wel leuk.

Niemand geloof ik... (ik ook niet).Wie heeft er van deze tentoonstelling gehoord of er over gelezen?
Was dat niet één van de eerste autobouwers bij Alfa Romeo?Niemand geloof ik... (ik ook niet).Wie heeft er van deze tentoonstelling gehoord of er over gelezen?
Vraag me af hoeveel forummers weten wie Merosi was.
Oeps, naamverwisseling...Giuseppe Merosi was niet één van de oprichters maar een technicus die werd aangetrokken om de eerste A.L.F.A.'s te ontwikkelen. De eerste was de 24 HP.
De slang komt uit het familiewapen van de Visconti. Die hadden zelf niets met A.L.F.A. te maken. De slang (biscione = Italiaans voor grote slang) werd samen met het rode kruis uit het stadswapen van Milaan in het logo opgenomen naar een idee van een medewerker van de ontwikkelingsafdeling. Hij had het gezien op de Torre Filarete (deel van het Castello Sforzesco) toen hij op de tram stond te wachten om naar zijn werk te gaan.
Torre Filarete
De slang komt op veel meer plaatsen voor, onder andere op de klokketoren van Orta.
mijn zoontje heet zo (zonder Merosi dan he)Niemand geloof ik... (ik ook niet).Wie heeft er van deze tentoonstelling gehoord of er over gelezen?
Hmmm, die kan ik niet echt volgen......... heet jouw zoontje Zo of Niemand?mijn zoontje heet zo (zonder Merosi dan he)Niemand geloof ik... (ik ook niet).Wie heeft er van deze tentoonstelling gehoord of er over gelezen?
precies
Of bedoel je Giuseppe?
Een paardentram dan zeker ?toen hij op de tram stond te wachten om naar zijn werk te gaan.
Die slang is ook uit te leggen als de draak van Sint Joris. Als je in het wapen kijkt is te zien dat er een figuurtje wordt opgegeten.
De slang komt uit het familiewapen van de Visconti.
Niet 'ook'... het wapen van Visconti bevat juist een man-etende slangDie slang is ook uit te leggen als de draak van Sint Joris. Als je in het wapen kijkt is te zien dat er een figuurtje wordt opgegeten.
De slang komt uit het familiewapen van de Visconti.
mijn auto want die gaat nooit stuk (zegt ie)Mogen we raden wat voor auto hij wil als-ie groot is??![]()
.