do mei 29, 2008 18:23
De oplossingen voor Nederland zijn zo moeilijk niet hoor, alleen voor veel mensen nogal confronterend.
1) Een 2 of 3 partijen stelsel, dus geen concessiepolitiek meer.
2) Terug naar 75 kamerleden, kost de helft.
3) Milieu en geitenwollensokken clubs de mogelijkheid tot bezwaar maken afnemen! (Overal tegen ageren maar wel TV kijken
met een energievretende beeldbuis, en rondrijden in een Prius, waar blijven die accu's als die auto's worden gesloopt!)
4) Kunstenaars subsidies direct afschaffen. Mijn moeder heeft honderden schilderijen gemaakt, en werkt nog altijd 6 dagen per week,
ze schildert zeer verdienstelijk en je kunt nog zien wat het voorsteld ook! Het kan dus wél!
5) Die 2,2 miljard voor de Antillen bevriezen en aan onze ouderen geven.
6) Ambtenaren die "rekenfouten" of andersinds maken afrekenen op hun miskleun, zelf voor de kosten laten opdraaien en daarna direct ontslaan.
rekenfouten in het bedrijfsleven zijn dodelijk voor een carriere, waarom in de ambtenarij niet?
7) Niet werken = geen auto rijden. en daarom dus gratis openbaar vervoer.
8. Hoe gaan we bovenstaande plannen uitvoeren? Simpel, De PVDA afschaffen, die geven uw zuurverdiende geld wel heel makkelijk uit!
In ieder bestuur iemand met ondernemers of boeren achtergrond zetten, zij kunnen wel met geld omgaan!
Theorie: Als ik een algemeen directeur voor mijn onderneming zoek, dan zet ik een advertentie, daar krijg ik vervolgens sollicitatie's op
van een stratenmaker, verpleegster, vrachtwagenchauffeur, productiemedewerker, lerares, schilder en zo voort.
Neem ik deze mensen aan?
Neen.
Waarom niet?
Deze mensen hebben een andere professie, waar ze vanzelfsprekend heel goed in zijn, maar voor onze functie niet geschikt.
Wat is mijn punt?
Iedereen kan, met de juiste contacten, een bestuurlijke functie verkrijgen met een milioenenbudget tot zijn/haar beschikking.
Dat budget zijn uw en mijn centjes, zuurverdiend, waar kwistig mee gesmeten wordt uit pure onkunde.
En wie mag het tekort bijpassen als het zoveelste luchtballonnetje uiteenspat? correct, U!
Conclusie: Als iedereen nou gewoon gaat doen waar hij of zij goed in is, gaan we veel geld besparen en duurzaam investeren
in ons land. En dan komt het met onze brandstofprijzen ook best goed!
Mocht het zo zijn dat iemand zich tekort gedaan voelt, dan is dat niet mijn bedoeling, ik had tenslotte vooraf gewaarschuwd
dat dit stukje confronterend zou kunnen zijn.
Patrick.
Laatst gewijzigd door
Patrick op do mei 29, 2008 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.