wel met schuifklauwenvind zoiezo vreemd dan..want als je nieuwe schijven en blokken hebt..word de klauw niet breder

niet met 2, 4 of 6 potters
wel met schuifklauwenvind zoiezo vreemd dan..want als je nieuwe schijven en blokken hebt..word de klauw niet breder
ja, dan moet ik nog 1 ding vermeldenIs dat zo?? Maar alleen de combinatie nieuwe schijven + blokken? Dan moet ik keuzes gaan maken namelijk.... met alleen nieuwe blokken is er nog niks aan de hand.owja, nu moet ik eerlijk bekennen dat bij een 33 16V met nieuwe schijven en nieuwe blokken het wiel ook de klauw raakt!!
(maar dat is zeker geen 3mm!)
nee ook met nieuwe blokken kan hij aanlopen. Als je maximale voeringdikte hebt staat het zwevend zadel van de remklauw verder van de schijf af en komt dan tegen de velg aan. Ik heb het bij de mijne destijds oplost door een gietrandje (echt maar een paar mm) van de klauw af te slijpen.Is dat zo?? Maar alleen de combinatie nieuwe schijven + blokken? Dan moet ik keuzes gaan maken namelijk.... met alleen nieuwe blokken is er nog niks aan de hand.
nee ook met nieuwe blokken kan hij aanlopen. Als je maximale voeringdikte hebt staat het zwevend zadel van de remklauw verder van de schijf af en komt dan tegen de velg aan. Ik heb het bij de mijne destijds oplost door een gietrandje (echt maar een paar mm) van de klauw af te slijpen.Is dat zo?? Maar alleen de combinatie nieuwe schijven + blokken? Dan moet ik keuzes gaan maken namelijk.... met alleen nieuwe blokken is er nog niks aan de hand.
Maar heb jij jouw 1.3s omgebouwd naar QV/ 16v remmen dan? Bij massieve schijven heb je zowieso geen problemen.