ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

autodromo di monza FIA-GT

zo mei 18, 2008 23:02

voor de mensen die het nog niet wisten...

ik ben vandaag en gister op de autodromo di monza geweest met de FIA-GT race... :D
en ik kan je vertellen, strakke plassert werk :thumbs:

maargoed, het was een beste onderneming, want in italie hebben ze een iets andere amnier van de weg wijzen... dus zaterdag ee klein ommetje gemaakt maar het wel gevonden (lijkt me best logisch, tis nogal groot ;) )

maar van daag dus naar de race geweest....
en men kent het spreekwoord, een brutaal mens heeft de halve wereld.. dus ik ook is brutaal geweest en bij riter engneering ff gevraagd of ik mocht kijken. en het mocht (1-0 voor mischa).
wat blijkt dat er op dat moment de GT3 opstelling was in de pitstraat en daar stond ik dus tussen :D

na de race, nog even kijken of ik bij de lambo's terecht kon. want ik had gezien dat de R-GT had opgegeven. mijn geluk, peter kox liep net naar buiten. dus ik ff vragen wat er was gebeurd (ik had zn maat, de 2e rijder zien spinnen in de variante ascari) en peter gaf me gelijk in geur en kleur alle uitleg. best aardig van m, aangezien hij mak liep (van een eerder ongeluk). maar dat is nog niet alles...
nadat ik m had verteld dat ik mn vakantie speciaal om de race had geregeld zei de beste man... heb je de auto al gezien, ja stiekum wel ;) maar hij zei, loop ff mee.
en tot mn grote blije verbazing zegtie.. kruip er maar ff in, maak ik een foto van je :D :jumping: :thumbs: :blue_cool: :banana: =D> :mrgreen: 8)
dus ik sta op de foto (door peter kox) in een echte riter engeneering lamborghini murcielago R-GT :mrgreen:

ik kan de foto nog niet plaatsen, want ik zit nog in tremezzo maar zodra ik thuis ben (volgende week maandag avond) dan post ik m gelijk :D

verder in overvloed de gilet vertigo met maserati motor bewonderd en ik kan je melden hij klinkt heul bruut :!: :mrgreen:

wat een super dag... om nooit meer te vergeten...
ik zou zeggen, op naar zolder en evt spa

ow en als ze in nl nog lopen ze zanikken over natuur enzo... monza is 200% natuur. curcuit midden in een natuur reservaat en de geiten en een schaap lopen nog geen 20 meter van de baan vandaan. en ze geven geen krimp (of ze zijn inmiddels doof van het overmatige uitlaat geluid)
tis trouwens wel raar dat je midden in een circuit een paar geiten en en schaap tegenkomt ;)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: autodromo di monza FIA-GT

zo mei 18, 2008 23:06

Klinkt gaaaaaaf Mischa 8) , nog veel plezier daar in Italia en opschieten met die FOTOOOOOOOOOOOOOOOOO ;) :mrgreen:
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

zo mei 18, 2008 23:11

jij ben ook verdomd snel haha

ach had niets anders verwacht eigelijk van je ;) 8) :thumbs:
Afbeelding

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

zo mei 18, 2008 23:35

Mazzelpik ! Echt heel mooi ! Ben benieuwd naar de foto's. 8)

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

ma mei 19, 2008 21:54

wat ik trouwens helemaal vergeet te zeggen...

op de weg naar monza op zaterdag kwam ik een iets wat leuke alfa tegen in het wild....

DE 8C
in het zwart en wat een geluid maakt dat ding zeg, ongelofelijk lekker :mrgreen: :thumbs:
Afbeelding

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

ma mei 26, 2008 22:46

en zoals beloofd de fotos...
het zijn ze nog niet allemaal, die staan nu te uploaden..

maar deze wilde ik jullie niet onthouden

8)

de reiter engeneering lamborghini murcielago R-GT vanuit de pit box
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de opstelling van de GT3 race vanuit de pit straat op monza
Afbeelding
Afbeelding

en wat mijn vakantie nog mooier maakte \:D/ (de foto ziet er niet uit maar who cares :D )
Afbeelding

de rest komt morgen wel... ben beetje moe na 9.40 uur en 1089.1 km

ciaoo
Afbeelding

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

di mei 27, 2008 12:11

:thumbs:

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

di mei 27, 2008 13:21

Straks thuis foto's kijken :
Monza is echt prachtig, heb 'n hele mooie herinnering aan 2000 toen was ik mee met vriend Gelenaar Marc Goossens met het Cadi LMP programma .
We zijn zaterdagavond samen met'n paar Italiaanse vrienden van me nog 'n paar Grappa's gaan drinken... Marc heeft de start zondag aan ploegmaat Tinseau gelaten :wink:'n Marc heeft toen overgenomen en op en over de andere Cadillac van Collard-Bernard gefietst...

Monza en omgeving (Lissone, Saronno(yep van de amaretto) en Burago(yep vd modelauto's) di Molgaro : daar is 'n leuk hotel met raceguesthistorie :idea: ) zijn echt wel de moeite en vooral ergens 'n dorpje waarvan de naam me ontschiet bovenop 'n heuveltop . En dan het circuit, een wandeling op de oude banking is 'n must : je ziet zo de beelden van "Grand Prix" voor je...

Ja we zijn stikjaloers ooit wil ik er nog'ns zelf rijden : 9-7 via www.pistenclub.com lukt me helaas niet ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

Re: RE: autodromo di monza FIA-GT

di mei 27, 2008 20:41

Monza is echt prachtig, heb 'n hele mooie herinnering aan 2000 toen was ik mee met vriend Gelenaar Marc Goossens met het Cadi LMP programma .
We zijn zaterdagavond samen met'n paar Italiaanse vrienden van me nog 'n paar Grappa's gaan drinken... Marc heeft de start zondag aan ploegmaat Tinseau gelaten :wink:'n Marc heeft toen overgenomen en op en over de andere Cadillac van Collard-Bernard gefietst...

Monza en omgeving (Lissone, Saronno(yep van de amaretto) en Burago(yep vd modelauto's) di Molgaro : daar is 'n leuk hotel met raceguesthistorie :idea: ) zijn echt wel de moeite en vooral ergens 'n dorpje waarvan de naam me ontschiet bovenop 'n heuveltop . En dan het circuit, een wandeling op de oude banking is 'n must : je ziet zo de beelden van "Grand Prix" voor je...

Ja we zijn stikjaloers ooit wil ik er nog'ns zelf rijden : 9-7 via www.pistenclub.com lukt me helaas niet ...
je bedoelt deze kom baan???
Afbeelding

das het grappige van italie... hun levensmotto is eigenlijk "een regel kan minimaal op 4 manieren worden verbroken" en dat went snellll, dus hek, welk hek 8) :wink:

maar dan ben je dus ook de huisdieren tegen gekomen van monza
Afbeelding

het leuke hieraan is dan weer dat deze beesten nog geen krimp geven als er een bende luid gillende gt autos voorbij denderen, nog geen 20 meter van de plaats waar ze staan (of ze zijn inmiddels stokdoof van de herrie)
en geloof me, je staat ff raar te kijken als je een rondje circuit aan het doen ben en je komt een half geitenkamp tegen midden op de baan :shock:
(en nee ik heb geen eten voor jullie!!!! :blue_lol: )
Afbeelding

wims
Guru
Guru

di mei 27, 2008 20:45

Monza is fantastisch; die baan middenin dat park is echt bijzonder. Vorig jaar kwamen we aan op het circuit en mijn maat moest toch echt even een "Dixie scoren". Had nog nooit live F1- geluid gehoord dus dat beloofde wat. Prompt komt er 1 uit de Parabolica aangesnerkt, ter hoogte van de pitsuitgang waar wij stonden lijkt het geluid op een F16 op kniehoogte.....heb nog nooit iemand zo onthutst uit een Dixie zien kruipen.... :wink:

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

di mei 27, 2008 20:49

Monza is fantastisch; die baan middenin dat park is echt bijzonder. Vorig jaar kwamen we aan op het circuit en mijn maat moest toch echt even een "Dixie scoren". Had nog nooit live F1- geluid gehoord dus dat beloofde wat. Prompt komt er 1 uit de Parabolica aangesnerkt, ter hoogte van de pitsuitgang waar wij stonden lijkt het geluid op een F16 op kniehoogte.....heb nog nooit iemand zo onthutst uit een Dixie zien kruipen.... :wink:

groetz, wims
haha... nou ik kan je vertellen dat ik tijdens de 1e training aan kwam zaterdag en mocht parkeren recht achter de hoofd tribune. stapte uit en hoorde de 1e gt1 wagens voorbij razen... heb ze al is mogen aanschouwen in zolder maar dit was werkelijk goddelijk. op de een of andere manier is dit nog een stukkie leuker. had kippevel tot in me bilnaat ken ik je vertelle :twisted: en ik had nog niets gezien...
Afbeelding

wims
Guru
Guru

di mei 27, 2008 21:05

Ja, zoiets was het Mischa. Wij stonden ook achter die tribune en dan zie je niks, maar alleen al dat geluid is immens. Als er 1 F1-auto over het circuit boendert kun je precies horen waar ie uithangt( als je tenminste het plaatje van het circuit in je hoofd hebt).

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

di mei 27, 2008 21:13

maar sommige andere fotos...

alfa related (en natuurlijk doet je normale camera het niet als je in het museum bent :? ):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zomaar in het wild
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

italiaanse tupperware :shock: :
Afbeelding

en non alfa related in het wild:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2 stuks bij elkaar, een klein beetje exclusief :shock: 8)

race related:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
lambo gallardo reiter blok gecamofleerd met een stoel en de bak met een bezem :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

leuke vakantie dus :D
Laatst gewijzigd door ARGTV3V6TB op di mei 27, 2008 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

di mei 27, 2008 21:25

Ja, zoiets was het Mischa. Wij stonden ook achter die tribune en dan zie je niks, maar alleen al dat geluid is immens. Als er 1 F1-auto over het circuit boendert kun je precies horen waar ie uithangt( als je tenminste het plaatje van het circuit in je hoofd hebt).

groetz, wims
ja idd.. nou is de baan niet zo moeilijk om te leren (wel om te rijden natuurlijk), maar wat mij opviel is dat de baan waar de paddock enzo zit (dus rechte ent, 1e chikane (of hoe je het ook mag schrijven 8) ), en vanaf de variante ascarie met de lange bocht het rechte ent op erg dicht bij alkaar ligt... op tv lijkt het een stuk verder eigenlijk) maar de rest van het circuit is immens groot en een stukkie rondlopen is best een wandel zeg maar... ik weet niet of je dat met de F1 kan doen???
Afbeelding

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

di mei 27, 2008 22:12

je bedoelt deze kom baan???
Afbeelding

das het grappige van italie... hun levensmotto is eigenlijk "een regel kan minimaal op 4 manieren worden verbroken" en dat went snellll, dus hek, welk hek 8) :wink:

maar dan ben je dus ook de huisdieren tegen gekomen van monza
Afbeelding

het leuke hieraan is dan weer dat deze beesten nog geen krimp geven als er een bende luid gillende gt autos voorbij denderen, nog geen 20 meter van de plaats waar ze staan (of ze zijn inmiddels stokdoof van de herrie)
en geloof me, je staat ff raar te kijken als je een rondje circuit aan het doen ben en je komt een half geitenkamp tegen midden op de baan :shock:
(en nee ik heb geen eten voor jullie!!!! :blue_lol: )
Ik mis de eendjes nog en ... een paard liep er toen ook tussen (was toen al 'n ouwe knol : 't "rampante" was er af vermoedelijk intussen de pijp uit ), los wel te verstaan ! Vietato da's toch met het duits Vie voor Vee hè ... :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Het Forum Café”