En de 159 is toch nog veel te vuil.
Geniet van de rit, en ik wil wel foto's zien verschijnen

Philip.
Das goed nieuws, hoe meer ziellen hoe meer vreugt.............Zal er zijn morgen met de GTV6, vrouw en zoontje zijn genezen maar nog niet 100%
Same here, maar dan dakloosZojuist klaar met badderen voor wat betreft de Gtv dan,nu ik nog even.En morgen op naar Eke voor de start van het toerke van Kristal en dan op naar Oostrozebeke.
We hebben er zin in.
Wij gaan ook Topless............. wel de wagen he niet wijSame here, maar dan dakloosZojuist klaar met badderen voor wat betreft de Gtv dan,nu ik nog even.En morgen op naar Eke voor de start van het toerke van Kristal en dan op naar Oostrozebeke.
We hebben er zin in.
Dat is nu nog eens leuk nieuws om mee op te staan zie .Zal er zijn morgen met de GTV6, vrouw en zoontje zijn genezen maar nog niet 100%
Het was een Datsun .jaja tzit er weeral op zebtw ik ben die gast met zijn witte short en pet
ahja en de wagen is nen alfa 147
btw die gast mee zijn "250 GTO" ==> dikke loser want tes geen echten :p:p
Was inderdaad een zalig dagjeHet was een Datsun .jaja tzit er weeral op zebtw ik ben die gast met zijn witte short en pet
btw die gast mee zijn "250 GTO" ==> dikke loser want tes geen echten :p:p![]()
Fijn dat je er bij kwam staan .![]()
Wij zijn dus ook weer terug thuis beland . Zalig dagje gehad met alweer zeer fijne mensen . Alweer een paar " reuze "leuke nieuwe mensen leren kennen .
![]()
EN de Alfa's waren uiteraard de mooiste !!!![]()
Bedankt iedereen om ons te vergezellen .![]()
Fotookes volgen later .
aja nu da ge et zegt is het idd nen datsun :p (tblijft nen loser hoorHet was een Datsun .jaja tzit er weeral op zebtw ik ben die gast met zijn witte short en pet
btw die gast mee zijn "250 GTO" ==> dikke loser want tes geen echten :p:p![]()
Fijn dat je er bij kwam staan .![]()
Wij zijn dus ook weer terug thuis beland . Zalig dagje gehad met alweer zeer fijne mensen . Alweer een paar " reuze "leuke nieuwe mensen leren kennen .
![]()
EN de Alfa's waren uiteraard de mooiste !!!![]()
Bedankt iedereen om ons te vergezellen .![]()
Fotookes volgen later .