Vanmiddag nog maar ff gekeken; Het brandstofpomprelais klikt wel (als je met contact aan en een lange schroevendraaier de vlinderklep bedient) maar toch stuur ie geen stroom uit naar de pomp.Maw is er dus nog een signaal nodig om de hoofdstroom te laten lopen richting pomp?
Ik heb daarop de stekker van het relais eraf getrokken en met een lusje de constante + en draad naar de pomp in de stekker ff doorgelust: Pomp draait uiteraard, en is het starten/lopen...
Ok, tijdens stationairloop morrel ik wat aan de stekker van de zender vóór op t thermostaathuis> en de motor valt stil...?
Blijkbaar komt er van deze zender ook een signaal naar de brandstofvoorziening ? (koudstart regeling?) Nah, Uncle wd40

er even tegenaan bemoeit en deze stekker terug op de zender gedrukt, starten lopen.
Vervolgens de motor stilgezet en de doorlussing in de stekker ongedaan gemaakt en weer op t relais geklikt.Tegen beter weten in aan de sleutel gedraaid (10 min ervoor deed ie het tenslotte ook niet in deze setting!

) maar wat denk je, slaat ie gewoon aan.....
Ik heb sterke een verdenking tegen de stekkerverbinding van de temp zender...
Nou jullie weer!
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...