Lekker ongeduldig, houden zo! Dit is een racertopic, dus ongeduldigheid wordt hier geduld
Allereerst de lang verwachte overzichtsplaatjes:
Mooi hè? Vind ik ook!
Vervolgens weer veel gedaan, pas om 21:00 thuis.
Eerst even met de grijze primer wat plekjes blank staal bijgewerkt, toen begonnen om de stabi er weer onder te hangen.
Nogal een klus, want ik moet eerst 1 van de ophangbouten aan de draagarm fixen, die ik per abuis had gemold.
Ik heb t als volgt opgelosd, 6,5mm geboord (steeds 0.5mm meer, gaat niet snel) en er M8 draad in getapt.
Nu kan het met een bout worden aangedraaid, en met een moer geborgd.
Om de nieuwe stabirubbers goed te monteren, moest ik ook nog 2 vulbusjes fabrieken, maar gelukkig had ik nog 8mm doorsnee pijp liggen waar dunne plakjes vanaf moesten.
De stang zelf hing er snel onder, toen de botjes nog.
Mijn huidige botjes hadden versleten nylon bussen, oftewel speling. Ik heb er weer std rubbers ingeperst:
Spelingvrij, en stug zat voorlopig.
En zo de boel er weer onder, let op de verse versterkingsplaat die de stabiophanging op zijn plek moet gaan houden:
Hier nog wat plaatjes van eerder werk:
Lapcounter:
Gordels:
Morgen even sleutelvrij, dan evt zondag nog maar het is nu wel weer even klaar.
Niemand een tip over hoe je vapour lock tegen kan gaan?
Groeten, Pieter