Poell

TS van injectie naar carburateurs

za apr 19, 2008 11:25

ik wil overstappen op carburateurs met mijn Twinspark blok.
Wie weet wat ik met de bedrading of computer moet doen nu de injectie, luchtmassameting ed vervalt?
ik zoek ook nog een stijvere stabi voor, moet ik die nieuw kopen en zo ja waar, of heeft iemand er nog een?
bvd Poell

gtv 105.21
Full Member
Full Member

RE: TS van injectie naar carburateurs

za apr 19, 2008 12:39

Ik zal niet zeggen dat het geluid van carbs niet beter is, maar wil je een motor voor alle dag die pretig rijd ban je 10X beter af met de injectie op een ts motor.

Dat is mijn mening heb zelf een motor voor mijn bertone gemaakt, maar heb het nooit een pretig rijdende motor gevonden.

En je moet een verdeler bouwen.

Han

:twisted:

Laatst gewijzigd door gtv 105.21 op za apr 19, 2008 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
lid nr 00670

bertone gtv 2000 toch nog steeds de mooiste

bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

za apr 19, 2008 12:50

Op carbs kun je gewoon alle electronica weglaten/weghalen. Kijk anders ff bij projecten. Daar heb ik een topic lopen waarbij ik t behoorlijk beschreven heb (inclusief totale tuning).
Shut up and ride!

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: TS van injectie naar carburateurs

za apr 19, 2008 14:27

Ik zal niet zeggen dat het geluid van carbs niet beter is, maar wil je een motor voor alle dag die pretig rijd ban je 10X beter af met de injectie op een ts motor.

Dat is mijn mening heb zelf een motor voor mijn bertone gemaakt, maar heb het nooit een pretig rijdende motor gevonden.

En je moet een verdeler bouwen.

Han

Dan koop je toch gewoon de motor van alfaholics? Kost wat, maar zou ook alledaags fijn moeten rijden....

gtv 105.21
Full Member
Full Member

za apr 19, 2008 16:25

Zou wel moeten ja, het probleem is dat de kop van ts gebouwd is om de injectie en de variabele nokkenasverstelling.

Voor race motoren geen probleem en dan zou ik niet naar alfaholic gaan dan weet ik wel adressen met meer vermogen, je rijd op de weg meestal volgas daarom rijd het heerlijk.

Han

lid nr 00670

bertone gtv 2000 toch nog steeds de mooiste

Terug naar “Algemene Technische vragen”