krijg nog een mooie squadra binnen geertOnder voorbehoud.
Er zijn wat plannen op het gebied van een nieuwe auto, maar daarover later meer..

krijg nog een mooie squadra binnen geertOnder voorbehoud.
Er zijn wat plannen op het gebied van een nieuwe auto, maar daarover later meer..
Kwil me nergens mee bemoeien, maar lukt het niet meer om er 1 a 2 races uit te persen uit die zwart Stealth perenkist?Onder voorbehoud.
Past wat lastig in de plannen zoals die er nu uitzien.krijg nog een mooie squadra binnen geert
We hebben ooit 1 race gemist in de history of SI (vorig jaar laatste race). We zijn er dus eigenlijk altijd.Racelist, Squadra Italia, 4 mei TT Circuit Assen
1. Chris Hesen, Giulia 2.0
2. Andretti Moletti, Dre 75 2.0 TS
3. Larini, Lars, 75 2.0 TS
4. Bartman, Bart Jan, Giulia 2.0
5. Petje75, Patrick, Giulia 2.0
6. Barend Aarts Giulia 2.0
7. Peter Rietkerk 75T
Geert?? Marc of Peter Rietkerk?? RemcoS? Armando? Michel75? en wie ik in de gauwigheid nog vergeet
Geert,Als ie tegen die tijd nog op 4 wielen staat uiteraard wel.
Maarrrr: daarover later meer
Nee, dat heb ik verdrongen..Geert,
Weet je nog de regerace vorig jaar![]()
Wellicht, als ik de huidige productie van 102 dB kan terugdringen tot onder de 95 dB@ Turbomarc: Zijn jullie daar ook?
Thanks, ik ookGefeliciteerd Geert! Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien!
Verwijzen naar hier is de beste optie op dit moment, de hele klasse wordt gerund door leifhebbers en racers en het sleutelen gaat voorWordt de site van de Squadra Italia nog bijgewerkt? Ik krijg vragen van Alfa-liefhebbers waar zij data en overige informatie kunnen vinden.