Shit ik had eigenlijk gehoopt dat er geen topic over dit onderwerp zou komen
erger nog
door een foutje hebben we ook nog alle mail adressen van alle deelnemers
iemand van de organisatie melde dat het verhaal (pak de alfa) niet door ging.. alle mail adressen niet in BCC
maar gewoon zichtbaar
dus de komende tijd veel spam in de mailbox
@ alfarob: volgens mij heb ik ergens een stukje gemist?? De prijsvraag gaat niet door en er is een fout gemaakt waardoor alle mailadressen openbaar zijn geworden?
Ik heb zojuist een spam mail voor een Trendhopper actie binnen gekregen en weet 100% zeker dat dit via pakdealfa is gebeurd.
Graag meer info.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa
Idd, ben altijd redelijk voorzichtig met mijn email adres en heb nauwelijks spam.
Gisteren had ik de eerste al te pakken en dan iedereen die reacties stuurt naar de anwb en beantwoorden naar iedereen kiest
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte Nu : Giulietta 1.4TB Bianco Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola
Een medewerker heeft een E-mail gestuurd naar alle deelnemers van pak de alfa, met alle mail adressen
zichtbaar, de pak de alfa actie was gestopt, omdat de wedstrijdleiding om een of andere reden de veiligheid van het "spel" niet kon garanderen!!
Vraag me niet hoe of wat
net een mail gekregen van de betreffende ANWB medewerker:
Ik ben ontstellend stom geweest om jullie adressen als cc in te voeren in plaats van bc. Da's niet hoe de ANWB met persoonsgegevens om gaat. Ik schaam me dan ook diep. Kortom: 1200 x excuus. Heel vervelend.