Hoe zitten de assen vast in de homokineten?
Weet dat t laatst ergens op t forum voorbij is gewaaid maar kan t niet terug vinden zo 1/2/3...

Alfast bedankt, grtz, fRank
Ah dus toch. Wilde er niet rucksichtloss(schrijf je dat zo?) tegen gaan kloppen met evt onherstelbare schade als gevolg...achterdeksle eraf tikken en dan zie je een segerring... die eraf en je trekt de boel zo uit elkaar.
En veel zeep kopenvies, heel vies werk
Is inderdaad heel vies, maar een oplossing is tegenwoordig in iedere bouwmarkt te koop in de vorm van latex handschoenen. Je lijkt dan een beetje op een tandarts/dokter maar je hebt dan tenminste niet een week of drie smerige handen. En ja ik werk ook het liefst met blote handen, maar soms ...En veel zeep kopenvies, heel vies werk
En vanaf woensdag in de aanbieding bij de Aldi. Doos van 100 stuks!Is inderdaad heel vies, maar een oplossing is tegenwoordig in iedere bouwmarkt te koop in de vorm van latex handschoenen. Je lijkt dan een beetje op een tandarts/dokter maar je hebt dan tenminste niet een week of drie smerige handen. En ja ik werk ook het liefst met blote handen, maar soms ...En veel zeep kopenvies, heel vies werk
Tevens denk ik dat het gezondheidstechnisch ook beter is.
Groet,
Rob