Er staan foto's op de website www.grabx-art.be/giallocorse Er komt ook een filmpje op, hieraan ben ik nog aan het werken.
Donderdag is voor ons 'n dure optie : op www.skylimitevents.be dagen is goedkoper en ook passender, mogelijk 7 mei maar de echte hebben maar 2 ronden nodig om weer op snelheid te zijn hèOveral hetzelfde dus... afwachtend positief![]()
Komen jullie nog eens trainen op Zolder op een donderdag?
Na ca. 2 min krijg je ons in beeld, o.a. interview met Jef Verhulst (159gta) . Je kan ook kijken naar de start in het verslag van klasse 1 & 2 : dan zie je het hele veld passeren, met'n verstandige en voorzichtige Jef nog redelijk ver achteraan 't veld .filmpke Pitstop http://link.brightcove.com/services/pla ... 1365202695
Tja, de keuze voor dit seizoen zou gaan tussen DSMEC en de BTCS. Ze zijn zo'n Opel Astra silhouette gaan testrijden, erg lovend over, vervolgens moest ik ook de sponsors veranderen van de lokale Opel garage naar Opel Belgium... Klonk dus allemaal erg goed... Maar nu hoor ik niks meer en niemand die van iets weet... Dus ik vrees voor een jaartje er tussenuit. Misschien nog een paar races of testsessies, maar wie/wat/hoe/waar... Geen flauw ideeDonderdag is voor ons 'n dure optie : op www.skylimitevents.be dagen is goedkoper en ook passender, mogelijk 7 mei maar de echte hebben maar 2 ronden nodig om weer op snelheid te zijn hèOveral hetzelfde dus... afwachtend positief![]()
Komen jullie nog eens trainen op Zolder op een donderdag?![]()
Wordt er helemaal niet gereden bij Mext dit jaar ? Wat is de reden ? Ge zijt altijd welkom bij ons in de box of in de Paddock(als we geen box hebben) .
Ik heb alvast voor dit Weekend zelfs pitsarmbandjes over en misschien zelfs 'n Parkingkaart en vooral veel Paddockkaarten .
Jan Wouters & Sam Gijsbrechts delen de wagen en met 75min training kan Jan de ophanging verder afstemmen, de 156 is nu bij www.tp-tuning.be (Timmerklits) voor motorsturing te optimaliseren .
Std. V6, enkel geblueprint, Carbon airbox, 45mm kelken ipv 42mm en Supersprint spruitstuk .Jullie v6 motor, is dit een standaard 24v ? of nieuwgegoten motor???
Ciao Kristof
8-6 (500km) rijd ik eindelijk nog eens zelf en dan hebben we ook 'n box, 24u WE rijd ik waarschijnlijk ook, Truckrace als't geen MiTo lancering is, Ochsersleben als de verplaatsing loont(lees als we nog kans maken in't kampioenschap)en er geen opendeur is, 10u sowieso .Overal hetzelfde dus... afwachtend positief![]()
Merci voor het aanbod, maar dat weekend heb ik helaas geen tijd. Ik zal zeker nog een paar races bezoeken maar dat zal meer tijdens de zomermaanden zijn
Die was mij ook al opgevallen !Op de site staat een zeer mooie foto. JE ziet de alfa er met lichtrode remschijven vooraan.
check it out