Zelfde kamernummer zeker, hehehehe. Ad snurkt, hoor!nou je weet maar nooit![]()
, équipe 62 uut Grun'n heeft daar ook een kamer gehuurd
![]()

Zelfde kamernummer zeker, hehehehe. Ad snurkt, hoor!nou je weet maar nooit![]()
, équipe 62 uut Grun'n heeft daar ook een kamer gehuurd
![]()
ach, dat snurken zal ook wel een pit-oreskZelfde kamernummer zeker, hehehehe. Ad snurkt, hoor!
De bevestiging is per e-mail verstuurd, mensen zonder e-mail moeten wachten op de postbode. Maandag op de bus gedaan. Als je nog niets hebt gehoord, stuur dan een e-mail naar secretaris@alfaclub.nl of bel even.Als jullie al hotelkamers hebben gereserveerd in de startplaats, dan weten jullie dus ook al waar we starten en hoe laat. Mijn postbode is klaarblijkelijk een beetje langzamer, ik heb nog niets gehoord!!!![]()
Waar beginnen we en hoe laat?![]()
![]()
![]()
Is ook het eindpunt al bekend? Indien mogelijk wil ik direct door naar huis, dat is voor mij in Duitsland.
JeeJee
Gerrit,De bevestiging is per e-mail verstuurd, mensen zonder e-mail moeten wachten op de postbode. Maandag op de bus gedaan. Als je nog niets hebt gehoord, stuur dan een e-mail naar secretaris@alfaclub.nl of bel even.
Vanaf het hotel in Frankrijk naar 73 Esslingen is het slecht 276 km, ben je rond de middag al thuis.
Vraag is alleen of je ook in NL wilt starten, mag wel maar lijkt me niet zo handig, beter is om in de buurt van Metz aan te haken. Stuur maar een e-mailtje of bel even op.