siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Sneeuw!!!!!

do mar 27, 2008 16:48

Vlak voordat ik naar mijn werk ging, de berucht tweede plaats in de file top 10 :?
3 uur in de file gestaan om in Apeldoorn te komen :roll:

Groetjes,
Marc
Ik ken dat... ik moest van LAREN naar deventer met de bus... en met de trein naar apeldoorn, half 8 weg en 10 uur aan..... :roll:

tommie
Guru
Guru

RE: Sneeuw!!!!!

do mar 27, 2008 22:16

zowel gister als eergister mn auto onder de sneeuw vandaan kunnen zoeken, ze waren allemaal wit in de straat :D (nieuwe modekleur toch)

Afbeelding

Afbeelding
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 28, 2008 05:09

ik ben net terug uit de 3 Guyana's 3 weken 30+ graden Celsius en er zat gvd SNEEUW op mijn alfa !!!! :shock:

ik zit nu een biertje te drinken, over twee uur naar mijn werk , lang leve de jetlag
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 28, 2008 22:44

Ik heb geen foto's van een besneeuwde auto, maar damn wat heb ik me van maandag op dinsdagnacht goed vermaakt met de EVO zeg. Ik werd rond half twee wakker om te pissen en zag buiten een mooi witte deken over de weg. 10 minuten later zat ik in de auto :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ik heb me kostelijk vermaakt en ik was niet de enigste :D :D :D ik kwam onderweg ondermeer een driftende beamer tegen, een Sub 555 en jawel een zwarte 75. Dit was rond een uur of 3 in de bocht van de A2 naar de A59 richting Waalwijk bij Den Bosch. Was dat iemand van hier?? heb nog een stukje mee opgegleden maar uiteindelijk ging 4x4 en winterbanden te snel in de sneeuw voor de 75. Werkelijk magnifiek kostelijk vermaak.

ik kan het iedereen aanraden :lol: :lol: :D :D :D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Terug naar “Het Forum Café”