Ach, nu ik weet wat een PS3 is zou ik er niet om malen, want in een échte auto rijden is toch 1000 keer leuker dan een benadering op een scherm...Zooooo'n gave lijst en dan toch geen Juul...Snik...
Zal wel een Spider zijn...Alfa Romeo 2000 Sprint Veloce '79
Dat klopt, maar gelukkig is het niet het één OF het ander heh... Er zijn genoeg donkere, koude en pekelvolle uren waarbij rijden in de echte uitgesloten is...Ach, nu ik weet wat een PS3 is zou ik er niet om malen, want in een échte auto rijden is toch 1000 keer leuker dan een benadering op een scherm...Zooooo'n gave lijst en dan toch geen Juul...Snik...
...zeg dat wel, hoop gezwabber op de weg.En nu maar hopen dat er een beetje mee valt te rijden. (scar was ruk!)
De ps3 heeft sowieso een HD van 40 of 60 GB en die auto;s zullen dan waarschijnlijk online te downloaden zijn via Playstation network.hoe krijg je die andere auto's erop dan...... harde schijf in de PS3 oid?
Same here,Ik had me voorgenomen om geen PS3 te kopen omdat ik het nog wel af kon met mijn PS2........hmmm....... misschien moet ik toch beginnen met sparen
Is dat zo!?!? Dan hoef ik er voorlopig helemaal nog niet eentje. Ik heb redelijk wat spellen voor de playstation 2 die leuk genoeg zijn om zo af en toe te spelen. Ik denk dat ik maar wacht en een poosje blijf dromen bij de screenshots van GT5 op internetSame here,Ik had me voorgenomen om geen PS3 te kopen omdat ik het nog wel af kon met mijn PS2........hmmm....... misschien moet ik toch beginnen met sparen
en vooral ook jammer dat je op de 3 geen 2-spellen meer kan spelen
Naar mijn weten is het playstation network in tegenstelling tot xbox live gratis maar of het downloaden van auto's dat ook gaat zijn weet ik nietEn natuurlijk niet gratis te downloaden maar a 3 euro per wagen oid waarschijnlijk. Jammer. een van de redenen waarom ik niet aan een console begin. Voor de PC zijn er binnen no-time vaak player made skins van meerdere wagens gratis te downloaden of je vraagt iemand er een voor je te maken. Het grote gebrek van de consoles, er kunnen geen mods voor gemaakt worden jammer.
Als ze er nog niet onder zitten kan je ze er denk ik zelf wel onder gooien, in GT4 was ook al een ruime keus aan velgen van verschillende fabrikanten waaronder ook Speedline en OZ.155Q4 1995 dus een widebody?
Cool.
Rood met zwarte speedlines graag.
Dan direct naar stephan voor een chippie en je rijdt de integrales zoek.