Je kan tijdens het starten eens meten of er spanning op de pomp komt.
Of je kan je benzinerelais doorlussen en kijken of de pomp draait... doet i dat niet zou ik eerst nog eens de massa vd pomp meten.
Een pomp vervangen is geen pretje, de hc dampen zijn schadelijk en elektrisch meten kost je hooguit 5 minuten.... waanzin om zomaar een pomp te vervangen zonder goede diagnose te stellen.
We meten directe massa op de pomp, gemeten vanaf aansluiting pomp en deurvanger. Hebben ook directe plus op de pomp gezet vanaf de accu, hij deed het niet, door een paar te tikken op de pomp en constante + eraan te houden ging hij kortstondig even zoemen. Wellicht pomp vastgelopen?
De tank van de auto is wel slecht, dit betekent dat er maximaal maar een 20 liter in de tank kan en dus nooit helemaal afgevuld wordt en dus veelal erg leeg is. Wellicht dat dit een reden is van het vastlopen van de pomp? Vergelijkbaar met de brandstofpomp van een gasauto waar maar heel erg weinig benzine in zit?