Wegpoetsen is in dit geval helaas geen optie meer, het polyester is aan de rand afgebroken en dus zal het gerepareerd moeten worden... Prijs via de schadehersteller 900 Euri, via een goede spuiter hier in de buurt gelukkig maar 450. Dat scheelt, ik had meer gevreesd. Wel fijn om te lezen dat er wel mensen zijn die netjes hun gegevens zouden achterlaten, zou ik ook doen en dit geval zeker want nu weet ik wat een gezeur het allemaal is.....
Mijn family-car is inderdaad een Avantime geworden. Heb ik zinds begin maart op kenteken na een hoop moeite (invoeren vanuit Duitsland) dus dan is het extra vervelend als zoiets gebeurd. Ik heb eerst nog zitten twijfelen tussen de Avantime en een Alfa 166 of 156. De kofferruimte heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken om de Renault te kiezen. (durf het bijna niet te zeggen hier op het forum......)
Mocht er trouwens interesse zijn in het importeren van bijvoorbeeld zo'n prachtige wagen:
Klik!
Dan is het mooi om te weten dat het allemaal echt niet zo moeilijk is als dat op veel websites voorgedaan wordt, dat importeren. Enige wat je nodig hebt is wat tijd en een behulpzame verkoper.