Alvast bedankt

Hoi,Wie van jullie kent de ET waarden van de 14" 5-gaats standaard stalen velgen van de 75?
Alvast bedankt

Thanks !Bij mijn weten hebben alle 75's met 5 gats onderstel origineel ET 30.
Gr,
DJ

Dat zou misschien wel kunnen, maar je tapeinden zijn niet zo lang. Dan moet je dus van die spacers hebben die je op je bestaande tapeinden bout en die zelf voorzien zijn van tapeinden danwel draadgaten, want je huidige tapeinden vervangen door langere wil je niet.De ET waarde van de Speedlines die ik klaar liggen heb is 45 (dus een verschil van 15 mm)
Zou ik dan toch spacers van 25 mm kunnen steken, zonder dat de banden de wielkasten raken, of is dat teveel van het goede ?

KloptDat zou misschien wel kunnen, maar je tapeinden zijn niet zo lang. Dan moet je dus van die spacers hebben die je op je bestaande tapeinden bout en die zelf voorzien zijn van tapeinden danwel draadgaten, want je huidige tapeinden vervangen door langere wil je niet.De ET waarde van de Speedlines die ik klaar liggen heb is 45 (dus een verschil van 15 mm)
Zou ik dan toch spacers van 25 mm kunnen steken, zonder dat de banden de wielkasten raken, of is dat teveel van het goede ?

Ik durf wel te stellen, dat dit past en niet gaat aanlopen.KloptDat zou misschien wel kunnen, maar je tapeinden zijn niet zo lang. Dan moet je dus van die spacers hebben die je op je bestaande tapeinden bout en die zelf voorzien zijn van tapeinden danwel draadgaten, want je huidige tapeinden vervangen door langere wil je niet.De ET waarde van de Speedlines die ik klaar liggen heb is 45 (dus een verschil van 15 mm)
Zou ik dan toch spacers van 25 mm kunnen steken, zonder dat de banden de wielkasten raken, of is dat teveel van het goede ?daarom dat ik graag, voor ik ze bestel, zou willen weten of er wel ruimte genoeg is, zeker als ik dan ook nog je voorbeeld wil volgen en de 75 wat lager wil leggen

Nice, dan zullen we eens 2 setjes gaan zoeken.Ik durf wel te stellen, dat dit past en niet gaat aanlopen.
Het zou e.v.t. wel kunnen, dat je bij max. stuuruitslag de dorpelskirts gaat raken, maar da's enkel irritant als je achteruit rijdt en bovendien gaat dat weer over, als je de auto verlaagt........