![Afbeelding](http://i221.photobucket.com/albums/dd230/Alfavaganza/other%20stuff/rmkl40-ALFAROMEO6C2300MMTELAIOPESCA.jpg)
![Afbeelding](http://i221.photobucket.com/albums/dd230/Alfavaganza/other%20stuff/rmkl40-ALFAROMEO6C2300MMTELAIOPE-1.jpg)
Ter vergelijking, zo ziet het origineel van Klaxon eruit:
![Afbeelding](http://i221.photobucket.com/albums/dd230/Alfavaganza/other%20stuff/Klaxon40S6C2500BMMPescara1937rot4.jpg)
![Afbeelding](http://i221.photobucket.com/albums/dd230/Alfavaganza/other%20stuff/Klaxon40S6C2500BMMPescara1937rot3.jpg)
De Racing Models versie is niet alleen een kleurenvariant, er redelijk wat verschillen op detailniveau. De meest in het oog springende natuurlijk de fraaie sierplaten voor de achterwielen en de treeplanken. Een bijzonder mooi maar prijzig model, je moet 125 GBP (zo'n 170 Euro) bij Racing Models achterlaten om hem mee naar huis te mogen nemen. Duur, maar eerlijk is eerlijk, niets duurder dan de standaard uitvoering van Klaxon zelf. Tip voor de bouwerts onder ons: hij is natuurlijk redelijk makkelijk zelf te bouwen uit de standaard Klaxon kit.