Brera inmiddels gerepareerd, maar vanochtend weer BOEM!!!
Weer iemand er achterop................. wat minder hard dan de vorige keer, maar toch weer een nieuwe bumper.
Wordt onderhand wel een beetje moe van al die slapers s'morgens op de weg.
Heb bij de garage gevraagd of ze voor de zekerheid eens willen kijken of er geen magneet onder m'n achterbumper zit.
Dt meen je niet, alweer?
Vrremd toch dat de politie niet meer voor dergelijke zken op komt dagen. Ik neem het de agenten overigens persoonlijk niet kwalijk maar begrijp het niet.
1,5 jaar geleden heb ik in de avondspits met mijn 146 een aanrijding gehad, totall loss en een rijbaan geblokkeerd, maar het duurde 1,5 uur voordat er politie aanwezig was.
Een klein half jaar geleden is er in mijn stalling ingebroken: aanhanger gestolen, nummerplaat erafgehaald en opgevouwen in een hoek gegooid. Grote kans op vingerafdrukken, maar niemand van de 54 man technische recherche mocht ingezet worden om onderzoek te doen. Op weg naar huis kom ik langs een snelheidscontrole op de A67..... Mijn bloed kookte op dat moment maar wat kan je er aan doen.
Maar ik dwaal af... Succes met het herstel en laat inderdaad de magneet snel uit de Brera halen