Het wordt tijd mijn Bella en mezelf hier voor te stellen aan degenen die ons niet van elders kennen: Scarb lid vanaf 1999. Sinds eind juli ben ik in het bezit van een zwarte (nero pastello) 159 SW 2.2 JTS Business. Inmddels dus een halfjaartje ervaring met de 159 na eerst een 166 3.0 en een Spider 2.0 TS gereden te hebben. Die 2.2 valt bepaald niet tegen na de 3.0, ook al zijn de prestaties in absolute termen geringer. Daar staat een grote soepelheid bij lage toerentallen tegenover, terwijl het onderstel van de 159 een erg solide gevoel geeft. Ik ben dus een tevreden 159-rijder.
Met grote belangstelling volg ik atijd de nieuwe ontwikkelingen op Alfagebied (de nieuw motoren die gaan komen bijvoorbeeld) en de ervaringen van collega-alfisten met hun auto's. Graag deel ik met hen de goede en ook (soms helaas) de slechte ervaringen. A-technisch als ik ben leer ik graag van de technische kennis van anderen en probeer zelf vanuit mijn kennis en ervaring daar wat tegenover te stellen.
Om vragen te voorkomen: ik bezit (nog) geen digitale camera en kans dus nog geen plaatjes laten zien.
Saluti
Zenix