nieuwe 149 !!
maar lijkt in eerste instantie wel erg veel op een fiat
149
ga jij je eens heel hard schamenAls de kwaliteit dan ook op Fiat lijkt is het zo erg nog niet.
Nou, dat hoeft niet hoor, als ik kijk naar de nieuwe Fiat's, de Grande Punto, de Bravo, de nieuwe Croma, dan is daar niets mis mee!ga jij je eens heel hard schamenAls de kwaliteit dan ook op Fiat lijkt is het zo erg nog niet.
........Ik heb vorige week mijn 147 ingeruild voor een 1-serie bijvoorbeeld.
verdorie, die had ik moeten tekenen........Ik heb vorige week mijn 147 ingeruild voor een 1-serie bijvoorbeeld.
Nou hoewel.... compact goed design en achterwiel aangedreven.......... net iets wat Alfa dus niet heeft.
Je hebt gelijk
Nou, dat hoeft niet hoor, als ik kijk naar de nieuwe Fiat's, de Grande Punto, de Bravo, de nieuwe Croma, dan is daar niets mis mee!ga jij je eens heel hard schamenAls de kwaliteit dan ook op Fiat lijkt is het zo erg nog niet.
Fiat maakt op dit moment een auto die echt goed in elkaar geschroefd is, en ik schaam me zeker niet om dat te schrijven. Je zou voor de lol eens naar mijn GT moeten komen kijken, het is ronduit een schande voor een auto van meer dan 50K. En ja, dan mag van mij de nieuwe Alfa er best als een Bravo uitzien.Nou, dat hoeft niet hoor, als ik kijk naar de nieuwe Fiat's, de Grande Punto, de Bravo, de nieuwe Croma, dan is daar niets mis mee!ga jij je eens heel hard schamen
Als Alfa-liefhebber wil je toch zeker Alfa's die als Alfa's rijden en als Alfa's smoelen?
Hoe kun je als Alfa-liefhebber nou met droge ogen zeggen dat nieuwe Alfa's er best als Fiats uit mogen zien, als ze maar dezelfde kwaliteit hebben
Ik sluit mijn ogen niet voor kwaliteitsproblemen, daar gaat het helemaal niet over. Waar ik problemen mee heb is om de Alfa identiteit kwijt te raken. Een Alfa hoort er als een Alfa uit te zien en niet als een Fiat.Fiat maakt op dit moment een auto die echt goed in elkaar geschroefd is, en ik schaam me zeker niet om dat te schrijven. Je zou voor de lol eens naar mijn GT moeten komen kijken, het is ronduit een schande voor een auto van meer dan 50K. En ja, dan mag van mij de nieuwe Alfa er best als een Bravo uitzien.Nou, dat hoeft niet hoor, als ik kijk naar de nieuwe Fiat's, de Grande Punto, de Bravo, de nieuwe Croma, dan is daar niets mis mee!
Als Alfa-liefhebber wil je toch zeker Alfa's die als Alfa's rijden en als Alfa's smoelen?
Hoe kun je als Alfa-liefhebber nou met droge ogen zeggen dat nieuwe Alfa's er best als Fiats uit mogen zien, als ze maar dezelfde kwaliteit hebben
Een Bravo is overigens een mooie auto die goed stuurt ook nog eens een pak goedkoper en sneller is dan een 147. En ja ik ben alfist, ik heb er zelf 3 en de wederhelft ook nog een eentje en ja ik rijd al tientallen jaren Alfa. En hoewel het pijn doet moet je de ogen niet sluiten voor de realiteit, de kwaliteit is nog steeds echt een probleem bij onze mannen.
Ga ik volledig mee akkoord heb geen enkel probleem met samenwerking tussen merken of met evolueren, maar als dat betekent dat alle auto's er hetzelfde gaan uitzien en aanvoelen...Ik sluit mijn ogen niet voor kwaliteitsproblemen, daar gaat het helemaal niet over. Waar ik problemen mee heb is om de Alfa identiteit kwijt te raken. Een Alfa hoort er als een Alfa uit te zien en niet als een Fiat.Fiat maakt op dit moment een auto die echt goed in elkaar geschroefd is, en ik schaam me zeker niet om dat te schrijven. Je zou voor de lol eens naar mijn GT moeten komen kijken, het is ronduit een schande voor een auto van meer dan 50K. En ja, dan mag van mij de nieuwe Alfa er best als een Bravo uitzien.
Een Bravo is overigens een mooie auto die goed stuurt ook nog eens een pak goedkoper en sneller is dan een 147. En ja ik ben alfist, ik heb er zelf 3 en de wederhelft ook nog een eentje en ja ik rijd al tientallen jaren Alfa. En hoewel het pijn doet moet je de ogen niet sluiten voor de realiteit, de kwaliteit is nog steeds echt een probleem bij onze mannen.