Heb een TS in een giulia geplaatst en nu valt op dat de motor minder gekantelt is dan normaal in een 105 (staat bijna recht, hangt ietsje naar links).
Carter staat niet recht en bak uiteinden zit teveel naar rechts (oftewel pook komt niet mooi naar boven in het midden).
Oftewel de motor moet aan de linkerzijde zakken en rechts omhoog of gelijk blijven.
Bijkomend probleem is dat de CSC(?) uitlaat vol tegen het stuurhuis aanzit en de voorpijp tegen de bodem drukt thv de pedalen.
Heb de standaard 2.0 een half jaar geleden omgebouwd naar TS en er zaten toen volgens mij geen motorsteunen van de TS meer bij. Oude motor is inmiddels weg.
Volgens mij heb ik toen de steunen van de oude motor gebruikt.
Had ik de TS steunen moeten gebruiken? Kon nog wat oude TS steunen vinden (1 zonder rubber) en daar was al direct zichtbaar dat het stalen deel van de TS aan de linker zijde al flink korter was.
Ga morgen wat rommelen met diverse steunen en verwacht met de TS steunen of een combinatie van wel tot het gewenste resultaat te komen, maar ben benieuwd wat jullie ervaringen hierin zijn.