http://www.ed.nl/eindhovenstad/2485081/ ... gooier.ece
Als ze ze vinden dan moeten ze ze hart-stikke-dood slaan. Vuile lafaards.

Dat is waar, en bovendien mochten ze gepakt worden dan krijgt de schrijfster haar moeder nooit meer terug. Wat de straf ook zal zijn, het verlies is er niet minder om.Of het wat uithaalt is een vraag, maar ze doet het toch maar.
Daar ben ik het mee eens, wat je daarvoor schrijft vind ik niet door de beugel kunnen, al snap ik de emotie heus wel.Vuile lafaards.
Als ze ze vinden en ze worden weer in het wild losgelaten gebeurt dat ook. Wat dat betreft zou gevangenisstraf geen straf voor ze zijn maar een zegening.
Als ze ze vinden dan moeten ze ze hart-stikke-dood slaan. Vuile lafaards.
Duitse geweldpleger naar SiberiëLas net in 1 van de reacties op de brief dat ze in Duitsland pas geleden een jongere naar Siberie
hebben gestuurd voor een (taak)straf, weet niet precies wat daar van waar is, maar lijkt mij een
goed idee, mochten de daders nog het kleine beetje persoonlijkheid in hun donder hebben om te
zich te melden...........en diep respect voor de schrijver van de brief, weet niet of ik dat zou
kunnen opbrengen...............
Jos
Dit is een beetje a la de geluiden die ook Nederland komen met werkkampen. Lijkt me een aardige om dit soort figuren te (her)opvoeden.Las net in 1 van de reacties op de brief dat ze in Duitsland pas geleden een jongere naar Siberie
hebben gestuurd voor een (taak)straf,
Daar ben ik het mee eens, wat je daarvoor schrijft vind ik niet door de beugel kunnen, al snap ik de emotie heus wel.Vuile lafaards.
Een taakstraf in een revalidatiecentrum voor hetzelfde aantal uren dat de politie inmiddels in deze zaak gestoken heeft lijkt me een betere oplossing. Los van de detentie en schadevergoeding/smartegeld.
Een taakstraf in een revalidatiecentrum voor hetzelfde aantal uren dat de politie inmiddels in deze zaak gestoken heeft lijkt me een betere oplossing. Los van de detentie en schadevergoeding/smartegeld.
Waarom niet ? Door de softe geitenwollen sokken jaren 60&70 aanpak zijn we in Nederland in deze situatie terecht gekomen..