Joho allemaal!

Ik zal me even kort voorstellen:
R.Kreuze uit Dordrecht,ben al enigen jaren besmeurt met het Alfa griepje.
Zoals je kunt zien heb ik al een aantal leuke (met veel plezier) alfa's gehad.
Heb in '95 mijn rijbewijs gehaald en gelijk de gelukkige eigenaar van de 33 1.5 QV
Ben ook een blij mens om omringd te zijn door goede vrienden van mij die ook alfa rijden, daardoor hebben wij ook samen (7 mensen) het geluk om in het bezit te zijn van een grote loods.
Waar wij bijna al onze schoonheden kunnen herbergen en opknapen.
Door de vele jaren heen uitgebreid tot een waardige werkplaats, met brug, gereedschappen, straalkast enz enz.
Het is bij mij de laatste 3 jaar even stil geweest omtrent het compleet verbouwen/ opknapen van mijn huis, en meer tijd besteed aan " huisje,boompje,beestje" verhaal.
Mijn vriendin is al jaren gek op de Alfetta GTV die ik heb maar deze heeft nog eerst de nodige (veel) aandacht nodig.
Dus vandaar toen ik laatst de zwart gespoten GTV op marktplaats zag staan hebben we de knoop weer doorgehakt en er nog een bij gekocht.
Ben zelf niet zoon forum typer/ verhaaltje schrijver maar ik probeer mijn best te doen om het project bij te houden hier en foto's te plaatsen.
Hoe kan ik simpel wat foto's hier plaatsen?
Ben dus niet zo handig met dit soort dingen, geef maar maar liever een plaat staal en een lasapparaat

Dus iedereen! HALLO!!!!!!!!!!