Het is alweer even geleden dat ik spul had gekocht om mijn achterruitje van de Spider op te poetsen. Ik had tot gisteren nog niet gebruikt daar het nogal fris weer was en de tijd ontbrak.
Mijn spider heb ik bijna 3 jaar en ik heb eigenlijk nooit door de achterruit heen kunnen kijken. Met de kap dicht had ik niets aan mijn achteruitkijkspiegel. Ik denk dat de ruitje nooit is behandeld sinds de nieuwe kap er op gezet is. door een van de vorige eigenaars Het werd dus wel eens tijd.
Gisteravond was het zover. Een katoendoek gepakt en rustig gaan poetsen. Nou dat schoot niet echt op, wat een K-spul dacht ik nog. Toen maar flink veel spul op ruitje gesmeerd en ook nog op de doek + flink hard poetsen. Wauw, dat werkt. Ik kon opeens plaatselijk naar binnen kijken. Dat was echt geweldig
Toen er flink tegen aan gegaan en een klein uurtje later was het ruitje als nooit tevoren. Wat een geweldig ervaring om gewoon weer een doorzichtige achterruit te hebben. Daar moet ik zelf wel om lachten want hij hoort natuurlijk gewoon zo te zijn
Nu hopen op slecht weer dat ik met de kap dicht kan rijden en veel achter uit kan kijken