Zo ik heb de hardy-schijf vandaag vervangen... om het topic ff compleet te maken de werkwijze die ik gevolgd heb.
-uitlaat er onderuit (1ste en 2de demper)
-schakelstang splitsen van pook
-dwarsbalk eronderuit
-houder van pook lossen, teken dat ding wel aan...voorkomt dat je straks de versnelling 1, 3 en 5 of 2, 4, en R er niet meer goed inkrijgt

-moeren lossen van voorste hardy-schijf (op vliegwiel) (aantekenen)
-moeren lossen en eruit van achterste hardy-schijf (aantekenen)
-achterbrug lossen (die 6 schroeven)
-bak een klein beetje kantelen (als je aan de brug trekt heb je al voldoende speling) en kun je de as eruit trekken
-hardy-schijf wisselen (eerst rubber voorzichtig over bus schuiven (is nog een gehannes) dan kan de hardy-schijf er zo vanaf)
Bussen goed smeren met grafietvet oid. en andersom weer alles monteren
cést tou.....je bent er wel een paar uurtjes zoet mee en als het ff tegenzit met de knalpijp is een dagje snel om... en dat voor een rubbertje te vervangen.

Was overigens wel nodig toen de rubber eruit was had ik vier rubbers

Oud: Guilietta 1.6 (1983) , Alfa 75 1.8ie (1991), Alfa 145 1.6TS 120pk (1999), Alfa 147 1.6TS 105pk (2004), Alfa 147 2.0 (2006)
Huidig: Guilietta Turismo 2.0 JTDM (2014)
Trots: Bertone GTJ1300 uit 1972 zelfstandig gerestaureert...
