Starten op benzine gaat wel, niet in volle enthausiasme maar dat werkt nog. Alleen rijden is niet mogelijk en als die dan eenmaal op benzine is afgeslagen, dan is starten niet meer mogelijk. Lijkt wel of die verzuipt. Gelukkig deed die het wel op gas en het lukte zelfs om op gas starten..... Leve LPG
Maar het is toch wel prettig als het gewoon naar behoren werkt. Eerst heb ik wat stekkerverbindingen opgefrist, maar dat helpt niet. Daarna heb ik even de vraagbank erbij gepakt:

nummer 3: koelvloeistoftemperatuursensor, zit links in zo'n voetje waar dan het inlaatspruitstuk opzit.
nummer 22: thermocontact koelvloeistoftemperatuur, zit rechts.
Maar wat is voor wat???
-Koelvloeistoftempertuursensor koudestartverrijking / metertje dashboard
-Thermocontact koelvloeistoftemperatuur is voor het lampje op het dashboard.
Maar kan nummer 3 zijn voor de koudestartverrijking en het metertje op het dashboard??? Klinkt niet logisch want aan het metertje is niks raars te merken. Bovendien is het maar een sensor met 1 aansluiting.....
Of zie ik nog een sensor over het oog?? Zit de sensor voor het koelwatermetertje in het dashboard ergens anders?? Ik heb geen andere sensor kunnen vinden....
Op gas rijdt die prima dus ik ga ervanuit dat de ontsteking en die luchtschuif voor stationair goed is.