Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

KERSTGEDACHTE

wo dec 26, 2007 13:03

Afbeelding

Een van de mooiste kerstgedachten moet toch het principe zijn van "voed de hongerigen". Ik heb al jarenlang The Hungersite als opstartpagina in mijn browser staan. The Hungersite werkt heel simpel: je klikt op een knop, er opent een pagina met advertenties en van de opbrengsten van die advertenties wordt voedsel gekocht voor hen die dat hard nodig hebben. Wanneer ik dus internet opga, krijg ik als eerste deze pagina. Ik klik een keer, wacht tot de pagina is geladen en ga daarna gewoon op internet doen wat ik van plan was. Het kost me dus bijna niets, maar elke keer draag ik een klein steentje bij aan het bestrijden van de honger in deze wereld. Volgens de site levert elke klik 1,1 kopje voedsel op.

In het kader van de Kerst, wil ik iedereen oproepen mijn voorbeeld te volgen. De banners in dit bericht kunnen gewoon worden aangeklikt.

The Hungersite is geen scam! Ik heb dat destijds nagezocht, en nu, voordat ik deze oproep heb geplaatst, voor de zekerheid nog een keer. Ik kan me voorstellen dat je dit zelf wilt controleren. Zoek met Google op (bijvoorbeeld) "hungersite scam" and je zult berichten vinden van instanties die hier onderzoek naar hebben gedaan.

Hoe kan ik van de Hungersite mijn opstartpagina maken

Internet Exploror 6.0 (Nederlands)
Klik op "extra" in de menubalk en kies "internet-opties". Op het schermpje dat je nu krijgt (als het goed is opent hij op de tab "algemeen") staat bovenin je startpagina. Vul hier het volgende in: http://www.thehungersite.com
Klik op OK.

Firefox (Engels)
Klik op "tools" in de menubalk en kies "options". Kies "main" in de werkbalk bovenin. Het scherm wat je nu krijg begin met een blokje "start-up". Zet hier bij "When Firefox starts" "Show my homepage" en vul bij "home-page" in: http://www.thehungersite.com (dit is uiteraard niet je homepage met familiekiekjes of over je Alfa die je op internet hebt staan!).
Klik op OK.

Bedankt voor jullie aandacht!

PS: Zoals blijkt beschik ik alleen over een Nederlandstalige Internet Explorer 6.0 en een Engelstalige Firefox. Wanneer mensen deze instructies in andere versies kunnen leveren (Nederlandse Firefox, Internet Explorer 7), graag.

PS voor de admins: volgens mij geldt dit niet als commerciëel, het is liefdadigheid. Maar ook als het wel als commerciëel geldt wil ik jullie vriendelijk vragen de hand over het hart te strijken en deze post te laten staan.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: KERSTGEDACHTE

wo dec 26, 2007 18:35

Geklikt ;) :D
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: KERSTGEDACHTE

wo dec 26, 2007 20:57

Zo'n initiatief steun ik graag! :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: KERSTGEDACHTE

wo dec 26, 2007 22:16

Zo'n initiatief steun ik graag! :wink:
Ditto :)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Terug naar “Het Forum Café”