Ik heb slecht en goed nieuws....
De auto is total loss verklaard en is echt heel erg kapot. Zo kapot dat wij na heeeeeel lang praten hebben besloten hem tóch niet meer terug te kopen van de verzekering en hem te laten maken.
De schade die met oog is waar te nemen bedraagt 4800 maar z e verwachten nog hier en daar een verrassinkje dus moeten we rekenen op 6000
Ik heb 4500 terug gekregen dus reken maar uit wat erbij moet.
Dankzij de discussie die hier ontstaan is zijn we dus samen in zwaar overleg gegaan en daaruit conclusies getrokken die niet leuk waren maar wel praktisch
Het goede nieuws: Naar aanleiding daarvan heb ik als een gek het land door zitten bellen voor een opvolger waar ik dan écht gelukkig van wordt.
Nou....dat viel nog tegen, ging op jacht naar een 145 QV of een 156 SW. Mn nieuwe liefde had ik al wel gezien maar zo'n auto is toch niet realistisch........
Het blijkt dat ik met een hele rare kerel getrouwd ben want die vroeg of ik deze leuk zou vinden onder de kerstboom
Gistermiddag als een gek naar Utrecht gereden om hem zeeeer kritisch te keuren.
Resultaat...we hebben hem gekocht en ik ben heeeeeeeeel erg verliefd
Hier is mn nieuwe liefde, een 156 Sportswagon GTA. Eigenlijk te gek voor woorden dat mn supersuperdroomauto nu ook echt een auto van mij is
Na de Kerst ga ik hem halen
Nou niet mn goede humeur gaan zitten verpesten door rampverhalen over deze auto en zn kwalen please........