das jammer van de 145
en inderdaad gewoon zien te "beuren"en dan lekker laten repareren.
gelukkig de gezondheid is natuurlijk het belangrijkste

ps er is weer een 145 in de familie en een mooie zwarte

grt rogeralfa

Ja maak mij ff lekker jaloershey Anke
ps er is weer een 145 in de familie en een mooie zwarte![]()
Dat is dus alleen de dagwaarde op het restant waarde nauwlijks van invloed, dus meer geld over voor reparatie.De monteur van het schadeherstelberdijf verwacht dat ie total loss is maar mn km-stand en de gepimpte onderdelen in mn Bella
maken dat ie waarschijnlijk iets gunstiger in waarde komt te liggen.
Dat snap ik ook nog.Verder hebben we al vernomen dat ze hem graag willen oplappen
Denk dat je er wel een paar cent aan over kan houden. Ow en denk even na voor je je krabbel ergens onder zet er zitten een paar pro's hier op het forum die goed weten hoe het spelletje werkt.als dat nog enigzins de moeite waard is maar het hangt er ook vanaf hoeveel geld er dan bij moet van onze kant.
Zie vorige opmerking, een beetje tegenexpertise kan nooit kwaad, vraag in ieder geval alles op papier (kan altijd gefaxt worden)Dus eerst het taxatie-rapport afwachten en dan met de boys om tafel met koffie en een rekenmachine.
Dank je wel voor het meedenken en ik zal je advies opvolgen. We hebben toch geen haast want vanaf Kerst zit de tent dicht tot nieuwjaar.Om te beginnen idd altijd naar de dokter en laten vermelden.
Zie vorige opmerking, een beetje tegenexpertise kan nooit kwaad, vraag in ieder geval alles op papier (kan altijd gefaxt worden)
Dat is juist de ellende....dat is ie niet meerAls ik de schade zo bekijk, dan valt het op het oog nog best mee, tis even de vraag of hij idd nog recht is.
Ook dat hoeft geen man overboord te zijn.Dat is juist de ellende....dat is ie niet meerIn "vaktermen": de kop staat er scheef voor
Wilde ik ook zeggen, is best nog wel te redden. Vraag me af of de chassis balken krom zijn. Airbag is niet uitgeklapt?ik hoop ten eerste dat er geen persoonlijk letsel overblijft, maar die 145 is nog heel goed te redden hoor.
die schade stelt echt bijna niks voor.
probeer om een total loss met behoud van restanten ervan te maken met de schadeexpert
en dan ga je de auto laten repareren met gebruikte of imitatiedelen, en kun je nog een keertje lekker uit eten ook met het hele gezin![]()
succes met de afhandeling
en al zijn ze krom? beetje richtwerk kost je ook de kop niet.Wilde ik ook zeggen, is best nog wel te redden. Vraag me af of de chassis balken krom zijn. Airbag is niet uitgeklapt?ik hoop ten eerste dat er geen persoonlijk letsel overblijft, maar die 145 is nog heel goed te redden hoor.
die schade stelt echt bijna niks voor.
probeer om een total loss met behoud van restanten ervan te maken met de schadeexpert
en dan ga je de auto laten repareren met gebruikte of imitatiedelen, en kun je nog een keertje lekker uit eten ook met het hele gezin![]()
succes met de afhandeling
Inderdaad een beetje verstandig shoppen en je komt een heel eind denk ik