Tijdens sturen kraakt het soms en ook merk ik tijdens gasgeven in de bocht merk ik dat trekt in het stuur: sturen naar links meer dan sturen naar rechts.
Ook bij stevig optrekken
wat kan dit zijn?!

slechtere serie s poten
Draagarm?maar dat doorslippen, hoe bedoel je dat? (het is vrij glad buiten op het moment)
dat doorslippen kan je wel verminderen door een paar frissere schokdempers te monteren, koop eens een setje gele koni's want dat is een wereld van verschil
(doorslippen komt omdat je te weinig druk op je wiel houdt, heeft dus niet veel met het gekraak te maken)

met doorslippen bedoel ik niet dat de wielen 'doorslaan' (dus geen rubberspoor!)slechtere serie s poten
dit vind ik persoonlijk de betere veerpoten, mede omdat deze in onderdelen los zijn te schroeven en ook alles los voor te koop is (veerpootlagers zijn los te koop, is wel effe wat werk)
maar dat doorslippen, hoe bedoel je dat? (het is vrij glad buiten op het moment)
dat doorslippen kan je wel verminderen door een paar frissere schokdempers te monteren, koop eens een setje gele koni's want dat is een wereld van verschil
(doorslippen komt omdat je te weinig druk op je wiel houdt, heeft dus niet veel met het gekraak te maken)

welk nummertje is dat? aangezien het in z/w is!
ik gok je gele kunstof lager wat betreft kraken