op 3,5 % loopt mijn sprint ook niet optimaal
dus bij de keuring heb ik altijd een schroevendraaier bij mij om eventueel bij een steekproef de zaak op 3,5 % te zetten
daarna weer omhoog tussen de 4 en 4,5 %
grt rogeralfa

Alle type 3 (1.3 V/ VL) hebben dubbele carbs.de 1.3 v en vl hebben enkele carb erop
de 1.3 S heeft de dubbele carbs
beide zonder kat
juist de 1.3 S had 88 pk toch1.3 V of VL is gewoon de oude 1.3 S motor, alleen dan met 88pk ipv 86.
nee de V(L) had ook 88pk. Dus voor elke type 3 met carburateurs moet je minimaal een 1.7ie meebrengen om hem zoek te rijdenjuist de 1.3 S had 88 pk toch1.3 V of VL is gewoon de oude 1.3 S motor, alleen dan met 88pk ipv 86.
de V(L) was de langzamere versie
vreemd, want ik had een type 3 1.3SDe 1.3s is volgens mij nooit als type 3 geleverd, alleen als type 2.
mijn 1.3S had geen kat, sowieso en carb33 met kat??Ook krijg je problemen met je katalysator als je de carburateurs niet optimaal afgesteld krijgt

