Eeeuh even een search, staat me iets bij van pin 27, is wat te lang geleden, doet het wel al 7 jaarPrecies, dat dacht ik dus ook al. Iets met pin 41 (?) aan massa, toch (V6)?

Eeeuh even een search, staat me iets bij van pin 27, is wat te lang geleden, doet het wel al 7 jaarPrecies, dat dacht ik dus ook al. Iets met pin 41 (?) aan massa, toch (V6)?

Mijn QV is van 4/1992. Er staat echter wel Kat U9 op mijn papieren. Moet ik nu dan wel een kat hebben? Weet iemand dit 100% zeker te zeggen?vanaf 1-1-1993 is verplichtFF niet goed gelezen. Zie dat jouw 75 van 1992 is.........![]()
Nu weet ik niet uit het m'n hoofd of die kat nu vanaf 1-1-92 verplicht is of NA 1992 dus vanaf 1-1-93.
Gr,
DJ

Ikke niet, ik laat die O2-sensor gewoon zitten, die kost me toch geen pk'sEeeuh even een search, staat me iets bij van pin 27, is wat te lang geleden, doet het wel al 7 jaarPrecies, dat dacht ik dus ook al. Iets met pin 41 (?) aan massa, toch (V6)?

Mijn qv is 3/92 en U9 op papier ( Handelsbenaming: ALFA 75 3.0 Q. U9) en zelfs door mij zonder kat aanwezig ingevoerd, dwz dus niet nodig.Mijn QV is van 4/1992. Er staat echter wel Kat U9 op mijn papieren. Moet ik nu dan wel een kat hebben? Weet iemand dit 100% zeker te zeggen?
Alleen maar overbodig gewichtIkke niet, ik laat die O2-sensor gewoon zitten, die kost me toch geen pk's

Mooi! Dank u!Mijn qv is 3/92 en U9 op papier ( Handelsbenaming: ALFA 75 3.0 Q. U9) en zelfs door mij zonder kat aanwezig ingevoerd, dwz dus niet nodig.Mijn QV is van 4/1992. Er staat echter wel Kat U9 op mijn papieren. Moet ik nu dan wel een kat hebben? Weet iemand dit 100% zeker te zeggen?
Alleen maar overbodig gewichtIkke niet, ik laat die O2-sensor gewoon zitten, die kost me toch geen pk's![]()
Hij loopt gewoon lekkerder open-loop, minder milieu gezeur....
Als er kat op je kenteken staat moet die aanwezig zijn bij de keuring.Mooi! Dank u!Mijn qv is 3/92 en U9 op papier ( Handelsbenaming: ALFA 75 3.0 Q. U9) en zelfs door mij zonder kat aanwezig ingevoerd, dwz dus niet nodig.Mijn QV is van 4/1992. Er staat echter wel Kat U9 op mijn papieren. Moet ik nu dan wel een kat hebben? Weet iemand dit 100% zeker te zeggen?
Alleen maar overbodig gewichtIkke niet, ik laat die O2-sensor gewoon zitten, die kost me toch geen pk's![]()
Hij loopt gewoon lekkerder open-loop, minder milieu gezeur....

Dat V6 van Maurizio is waarschijnlijk ingevoerd (net als de mijne) en zonder kat gekeurd en NL kenteken gehad zonder kat vermelding (de mijne is 8/90 en heeft ook geen U9 ( op kenteken Very Happy )
Mijn qv is 3/92 en U9 op papier ( Handelsbenaming: ALFA 75 3.0 Q. U9) en zelfs door mij zonder kat aanwezig ingevoerd, dwz dus niet nodig.

@Dj: ook al staat er U9 op kenteken, die kat hoeft niet fysiek aanwezig te zijn!!!!! als je de co eis maar haalt!! Er staat nergens in het apk regelement dat de kat, VOOR 1-1-1993, er daadwerkelijk onder moet zitten. Wel NA 1-1-1993!! Ik ben in de steekproef gevallen en heb het uitgebreid met de rdw keurmeester besproken.... bovenstaande was de uitkomst...Dat bedoel ik ook. U9=0.5%CO. Of je dat met of zonder kat haalt boeit niet. En ik had gelezen dat de jouwe ook is ingevoerd.
Maar als je kat op ketenken hebt staan (wat jij en ik dus niet hebben, gelukkig) moet tie er wel zijn. Of er wat ook wat in moet zitten.........
En na 92, dus vanaf 1-1-93 verplicht kat aanwezig.
Gr,
DJ

gelukkig maar@Dj: ook al staat er U9 op kenteken, die kat hoeft niet fysiek aanwezig te zijn!!!!! als je de co eis maar haalt!! Er staat nergens in het apk regelement dat de kat, VOOR 1-1-1993, er daadwerkelijk onder moet zitten. Wel NA 1-1-1993!! Ik ben in de steekproef gevallen en heb het uitgebreid met de rdw keurmeester besproken.... bovenstaande was de uitkomst...Dat bedoel ik ook. U9=0.5%CO. Of je dat met of zonder kat haalt boeit niet. En ik had gelezen dat de jouwe ook is ingevoerd.
Maar als je kat op ketenken hebt staan (wat jij en ik dus niet hebben, gelukkig) moet tie er wel zijn. Of er wat ook wat in moet zitten.........
Gr,
DJ
Maar ravado, dat is toch hetzelfde wat ik ook zeg@Dj: ook al staat er U9 op kenteken, die kat hoeft niet fysiek aanwezig te zijn!!!!! als je de co eis maar haalt!! Er staat nergens in het apk regelement dat de kat, VOOR 1-1-1993, er daadwerkelijk onder moet zitten. Wel NA 1-1-1993!! Ik ben in de steekproef gevallen en heb het uitgebreid met de rdw keurmeester besproken.... bovenstaande was de uitkomst...Dat bedoel ik ook. U9=0.5%CO. Of je dat met of zonder kat haalt boeit niet. En ik had gelezen dat de jouwe ook is ingevoerd.
Gr,
DJ

Luchtmassameter deksel openmaken...
de grote draaiveer en tandwiel goed bekijken..
de veer een tandje strakker...
keuren...
en weer een tandje losser na de keuring als i dan beter rijdt...
das al...