Maak het oog waar het rubber in zit iets warm met een verfstripper en voor het monteren het rubber in de vriezer.
Het motorblok is geen 116 blok, te zien aan de 4 koelwatersleufgaten naast de cilinderbus en de gladdere afwerking van het blok.
De versnellingsbak is een ouder type van voor 1974 te zien aan de achteruitrijschakelaar met 2 boutjes.
Monteer de groene teflon klepseals (evt. 8 stuks) en zuigerveren van Goetze dan is je olieverbruik nihil, Borgo ed. met slappe AE veren heb je zeker meer verbruik. (merkje staat op de rand)
Je hebt de goede nokkenassen met 10,1 mm lift voor 130 pk. de latere Spider heeft normaal 9,1 mm lift en 122 pk.
Let op de juiste standen van de lagerkappen die worden nog al eens verkeerd om gezet.
Maak de inlaatkanalen in de kop niet glad, daar wordt ie met rijden op lagere toeren alleen maar slechter van.
