Ik zie regelmatig bij 33ers dat de pook een stuk korter is dan bij mia bella....
Is hier een setje voor of is dat gewoon "flexwerk"?!

Geen drempels..... wat een verademingEn dan er onder kruipen?! Ik woon op het platte land ... daar hebben we geen stoepranden![]()
Is dit bij een alfetta 2000 ook zo?
Ik heb rubberen bus (11) vervangen en borgclip (6) vervangen. Die borg clip kan ik iedereen aanraden omdat als ie weggeroest is je niet meer kan schakelen. Met de nieuwe rubberenbus schakeld ie een stuk strakker. Kosten lagen onder de twee euro.
Rubberen bus Tuynder artikel nummer : 60524873
Borgclip Tuynder artikel nummer: 11064074
Binnen koppeling (10) behoor je geen speling te hebben, dit kan je bereiken met extra (ook rubberen ringen)
Ik heb helaas geen documentatie voor een Alfetta. Maar wat je beschrijft klinkt mij in de oren als of je 1 van de verbindingen al helemaal kwijt bent. Toen de stang (1) niet meer in het koppelstuk (10) zat kreeg ik de auto nog steeds in eerste en derde versnelling. Achteruit was helaas duwen.Is dit bij een alfetta 2000 ook zo?
Ik heb rubberen bus (11) vervangen en borgclip (6) vervangen. Die borg clip kan ik iedereen aanraden omdat als ie weggeroest is je niet meer kan schakelen. Met de nieuwe rubberenbus schakeld ie een stuk strakker. Kosten lagen onder de twee euro.
Rubberen bus Tuynder artikel nummer : 60524873
Borgclip Tuynder artikel nummer: 11064074
Binnen koppeling (10) behoor je geen speling te hebben, dit kan je bereiken met extra (ook rubberen ringen)
de mijne lijkt in de neutraal stand een vrije rondje te kunnen maken.
Schakelen moetje met gevoel naar de goede richting gaan waarnaa die word gepakt